In the painfull web

109 8 4
                                    


by: @ghostofyoungblood

1.borító:
A borító nem lett rossz, de nem illik a törtènethez. Nem sugároz semmi mondani valót a törtènetről ès olyan semmilyennek tűnik.
                                                                                         5/10

2.leírás:
Jó lett, leírja a törtènet lènyegèt. Az egyetlen gondom vele az, hogy nagyon rövid. Megpróbálhatnád egy kicsit jobban kifejteni a törtènet lènyegèt, mármint írhatnál több információt.
                                                                                         7/10

3.szereplők:
Szèpen leírtad a főszereplő személyisègèt,de nem ártana több adatot írni róluk. Pl...hány èves, hogy nèz ki, miket szeret, miket nem szeret. Javítaná a törtènet követèsèt, ha lennének kèpek is a szereplőkről, hogy legyen valami elképzelésünk róluk.
                                                                                        4/10

4.törtènet:
A törtènet nagyon jól bemutatja a sivársággal ès magánnyal telt èletet. Egyáltalán nem sablonos, ès igazán eredeti a törtènet, mivel nem sok olyat lehet olvasni, melyben a valódi èletet adja elő. Nekem megtetszett, ès át tudtam érezni a főhős helyzetèt. Annyit esetleg javítanèk rajta, hogy lehetne egy kicsivel több párbeszéd ès írhatnád egy kicsit hosszabbra a fejezeteket.
                                                                                        10/10

5.helyesírás:
Csak nagyon apró fèlreírásokat találtam benne, azokból is csak egy párat.
 

                                                                                      10/10

összpont: 35/50
Eredmény: 4

Sajnálom ha ezzel a kritikámmal megsértettelek, megbántottalak vagy hasonlók. Nyugodtan lehet szidni, Sajnálom. Komiba jöhetnek a kèrèsek! Sziasztok!

By: Lynn

KritikaWhere stories live. Discover now