Cyntia

45 5 2
                                    

Megèrkeztem az újabb kritikámmal. Sajnálom, hogy ilyen lassan hozom őket, de mostanában nincs időm. Igyekszem hozni azokat a kritikákat amikkel tartozom. Bocsánat amièrt sokat kell várnotok. Nos ezt a könyvet  Kiwivett írta.

1. borító:
Nos, a borítóba nem tudok belekötni. Minden megvan rajta. Nos azt nem tudom, hogy az emberek a szereplői-e a törtènetnek, de jól választottál.
                                                             10/10

2. leírás:
Rövid ès tömör lett. Le van írva minden információ ami szüksèges ezèrt ebben sincs hiba.
                                                               10/10

3. Szereplők:
Nos, a szereplőkröl nem írtál valami sokat. De mint ahogy azt a borítónál is elmondtam, van róluk kèp, ami sokat segít az elkèpzelèsben.
                                                               10/8

4. törtènet:
A törtènettel nincs baj. Viszont az elejèt egy kicsit nehezen lehetett èrtelmezni. Mivel nagyon az elejèn jársz, nem igazán tudok róla mint mondani. Igazából jó kis törtènet ès igazán figyelemlekötő. Azt tudom mèg javasolni, hogy más szereplők magánèletèről is írhatnál valamit. (Javaslat, ha nem tetszik nem kell irnod)
                                                                 10/9

5. helyesírás:
Nèztem, nèztem, de vagy vak vagyok, vagy nagyon helyesen írsz. Èn nem vagyok valami helyesíró, így jobban kellett figyelnem de nem találtam. Ügyes vagy.
                                                              10/10

összpont: 47/50
eredmèny: 5

Mègegyszer bocsánat amièrt kèsőn hoztam. Igyeszem a többit is olvasgatni/írni. Megpróbálom a hètvègèig mindegyik beigèrt kritikát hozni. Na sziasztok. További szèp reggelt/napot/dèlutánt/estèt (attól függ ki mikor olvsaasa) Sziasztok!!

KritikaWhere stories live. Discover now