Bölüm 1

545 43 1
                                    

Esir alınan üyenin olduğu binaya tek başıma sızdım. Görev belliydi. 'Esir'i kurtar ve sessizce geri çekil.

Esir tuttukları yer eski maden işletmelerinin olduğu yıkık binaydı. Elimdeki hafif tabancaya özel yapım dürbünü takarken 'esir'i düşünüyordum.

Tüm bu sorunların kaynağı olan beceriksiz. Lanet herif o kadar ahmaktı ki 'gizli' dediğimiz halde ukalaca davranıp, ardından ise yakalanmıştı. Şimdi ise muhtemelen tüm planları ötmüştü. (O korkak herifin işkenceyi bırakın, dayağa karşı en fazla iki dakikalık dayanıklılığı vardı.)

Neden o pislik herifi kurtarmalıyız ki?

Ah, tabi. O geri zekalı herifin yüksek yerlerde tanıdıkları vardı sanırım.

Derin bir nefes aldım. ''Görev, görev..'' diye mırıldanırken hafif sesler duyduğum ıslak merdivenlerden sessizce aşağı indim.

Bingo ! Oradalar.

 Ha?

Neler oluyor?

O herif neden bağlı değil?

S*****! G*t herif ihanet etmiş!

Öfkem hızla artarken kan akışım hızlandı. Mantığımı kaybettim.

Arkası dönük p*ç herife nişan alırken tereddüt etmedim.


Ssht...!!


Beyin parçaları etrafa saçılırken yanındaki ikili merdivene döndüler. Hızlıca atış yaparken merdivenlerden geri geri çıkıyordum.

Haha! Onları temizledim! En iyisi benim!

Rahatça arkamı dönerken gözüme vurduğum ikiliden akciğerleri delik olan takıldı. Delice sırıtıyordu.

Ve elinde o-o.. HAYIR!!!

BBOM!!

--------Ve işte bu şekilde hayatım bitti.

O hain herifin lanet yardakçısının son anda kullandığı bomba yüzünden.

O g*t herifleri öldürmekten pişman olduğumu düşünmüyorum.

Şansım olsa tekrar öldürürdüm. Pişman olduğum tek şey o 'görev' zımbırtısı. Tekrar söylüyorum, başka birinin verdiği kararları yerine getirmekten pişmanım.

Tam 'yeter bu kadar, emekli olalım' dediğimde 'hadi bu son 'görev'i yap, zengin yaşa' diyerek aklımı çelen o iğrenç işverenimi hiç özlemeyeceğim. 

Zaten ölüyken hiçbir duygu hissedilmez. Değil mi?

Ha? Peki ben neden hala hissedebiliyorum? 

Bilincim.. Bilincim neden kaybolmadı?

Y-yok.. B-ben.. Ölmedim mi? 

Bitkisel yaşam?!

O-olamaz..

Hayır. Belki de sadece gecikmeli bir ölüm..

Sonuçta o bomba vücudumu tamamen parçaladı.. Sanırım?

Hahaha.. Endişelenmeli miyim acaba?!

****

Dwyrain-Marwolaeth FelltithHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin