2.Bölüm

1 0 0
                                    

Ona döndüm ve saçını başını yolmak istesede canim tabi ki oyle birsey yapmadım çünkü ben laflarimla insanları gömmeyi tercih ederim"En azından kendimi ustlerde gorupte yerin dibinde takilmiyorum"dediğimde bana ölümcül bakışı atmaya başladı ona bilerek çarpıp sınıfa girdim.aslında biraz saçını yolsaydim daha iyi olacaktı ama neyse bununla idare etsin artık diyip kahkaha attim.Mehmet yanıma gelip kayıp vakaymisim gibi bakmaya basladi. "Ne o iki gram beynin vardı onuda ekmek arası yapıp yedin mi yoksa "dediği an kolumun dirsegini karnına geçirdim "ahh bir kızın eli bu kadar nasıl ağır olabilir"o sıra da rüzgar bize doğru geliyordu bana bakıp konuşmaya başladı "ecenin söylediklerine takma herzaman ki hali"dediğinde kafama soru işaretleri oldu "yok önemli degil aliskinim zaten "dediğimde iyi dedi ve gitti.ne oluyor ya bir haftaya kadar benimle hiç muhatap olmayan çocuk şimdi beni düşünüyordu.Bu işin içinde bir iş var ama neyse yakında kokusu çıkar.
1 Hafta önce
Ruzgardan;
Boş bir derste bizim gurup idiaya giriyordu o sırada ben başımı sıraya yaslamis uyumaya çalışıyordum ama o kadar ses cikariyorlardi ki kafa mi kaldırıp "hepinizi tavana asmadan kapayin cenenizi" dediğimde herkez bana baktı sercan bana dönüp " kanka bu salak burak a birsey şöyle "kaslarimi catip ne demek istediğini anlamaya çalıştım "söylüyor ki sen şu dünya ya bir ayda kendine aşık edemezmissin"burak hemen lafa atladı "abicim gormuyormusun kızı tam bir inek varsa yoksa ders diğer kizlarada hiç benzemiyor" "Eder hatta aklini basindan alir
ruzgari gormuyormusun
oglum yakisikliliga kiz olsam yavsardim"dedi sercan "hop hop yavaş gel "dedim umursamadan
Burak "eğer aşık ederse bende herkezin içinde eşşek gibi aniracam"dediğinde hepimiz gülmeye başladık sercan "abicim kabul ette eşşek gibi anirsin çok eğlenceli olur" tabi ki kabul etmeyecektim çünkü benim böyle bir kişiliğim yoktu aslında dünya bana çekici geliyordu çünkü diğer kızlara benzemiyordu ve cok temiz ve saf bir kızdı ona böyle birşey yapamazdım.
"Kendinize başka eğlenecek birsey bulun"burak "biliyordum zaten yapamayacağını bahane aramana gerek yoktu"sercan hemen "hadi kanka bunu eşşek gibi anirt " buragin sözleri beni sinirlendirmisti ve icimde ki hırs ve kazanma duygusuna yenik düşüp kabul ettim . "Hadi git ve onunla konuş "dedi burak kabul ettiğim şeyin aslında ne kadar da yanlış birsey olduğunu biliyordum ve yapmiyacam desem de dönek diye alay edecekler off ben bu işe nasıl bulastim.
********************

YETERKI "ISTE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin