3.Bolum

2 0 0
                                    

Yinemi sabah oldu annemin sesiyle beynim uyanmaya basladi ama gozlerim acilmak istemiyordu .Her sabah oldugu gibi annen durmadan dunyaa dunyaaa diyordu sanırsınız ki radyo takılmış durmadan aynı şeyi çalıyordu.Sonunda odama girdi "kız kime diyorum kalksana" "gec kalacaksın okula" "ya anne beş dakika daha" dedim ve bu sefer çok sinirlendi "kalk kız vallaha terligi yersin kafana"dediginde gozlerimi actim çünkü annem birsey derse mutlaka yapardi."tmm ya kalktım iste" dediğimde Odamdan çıkarken "acele et okula gec kalma"dedi ve çıktı.Bende tatli uykuma devam ettim.Suanda okadar güzel ve tarifi olmayan bir durumdayım ki bıraksalar 6 ay uyanmadan kalabilirdim. Başımı biri öptüğü an gülümsemeye başladım. Çünkü babam beni her zaman oyle uyandirirdi tabi annemden sonra "hadi uykucu kızım uyan" dedi ışte gunumun en guzel ani
Hemen yataktan kalktım babama günaydın ve opucugumu aldım hemen okul için hazırlanıp kahvaltıya indim."Günaydın poncikler" herkez bana günaydın derken ayak üstü birkaç lokma yemeye başladım annem"kizim otursana düzgün kahvaltini et" "gec kaldım hemen çıkmam gerek hatta ben çıktım"dedim ve evden çıktım canım yürümek istedi ve okulun çok uzak olmamasından yürüyerek gittim.okula adımımı atar atmaz duvara carptim.Kafami ovarak carptigim yere baktım meğerse duvar değilmiş ruzgarmis "iyimisin" dediginde afallasamda "iyiyim" dedim."Ne yapıyorsun" dediginde "hiç okula geldim gördüğün gibi"dedim "sen ne yapıyorsun "diye sorduğumda "kantine gidiyordum benimle gelirmisin" "niye korkuyormusun" dediğimde kahkaha atmaya başladı."Yani sana özür amaçlı birşeyler ismarlayim"dedi."yok teşekkür ederim" neden diye sordu . "Gerek yok" dediğimde yüzü düştü. Kaslarını havaya kaldırdı. Ama ben kiyamam ki böyle somurtmasina "tamam ama ben ismarliyacam" dediğimde eski gülümsemesi yerine geldi."bana uyar" dedi.
*******************
Ve yine bitmek bilmeyen dersler resmen saniyeleri sayiyordum.
Ve nihayet zil çaldı ve okul çıkışına doğru ilerlerken arkamdan biri seslendi. Arkama dönüp baktığımda rüzgar olduğunu gördüm ve durdum.
Yanıma gelip "seni eve birakirim" dediğinde kaslarimi cattim"tabi istersen" diye duzelttiginde "teşekkür ederim ben yürüyerek gidecem"dedim niye diye sordu bu sefer "hava güzel bence tam yurumelik" dedim "hmm o zaman izin verir misen senle yürümek istiyorum " dediğinde ilk önce sasirsamda kabul ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YETERKI "ISTE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin