uitleg

116 11 6
                                    

het spel gaat zo:


In elk hoofdstuk krijg je de opdracht om iets te schrijven elk stukje moet zo'n 100-1500 woorden zijn. Die lever je dan via privéberichten in. Niet op tijd ingeleverd en geen uitstel gevraagd met goed excuus=dood! 

andere regels kort op een rijtje:

1. je mag natuurlijk bondgenoten maken, maar jullie moeten beiden dan bovenaan jullie stukje zetten: BONDGENOOT: VOORBEELDNAAM DISTRICT NOGWATTES. Dit moeten jullie echt beiden doen want anders is het niet geldig! Dit hoef je niet elke keer te doen. Als je deze persoon wil verraden na zoveel tijd, zet dat duidelijk in je verhaaltje. 

2. er is zoals eerder genoemd maar 1 winnaar, je zult dus uiteindelijk ook je bondje moeten vermoorden :)

3. Hou je eraan wat wij geven als opdracht, dus als er geen boog bij de hoorn te vinden is kun jij ook niet opeens een boog krijgen! Als je je niet aan de opdracht houd dan ben je dood!

4. wij zullen niemand voortrekken, dus je moet er gewoon uitspatten en ons een reden geven om jou erin te houden! Dus maak je stukje vooral leuk en humor is altijd welkom!

5. Hou je stukje dat je hebt geschreven geheim! Niemand anders hoeft te weten wat jij doet en waar jij bent! Daarom gebeurt het ook via privé, je mag natuurlijk wel met je bondje overleggen maar ook alleen met hem/haar.

6. Denk aan alles wat je nodig hebt want wij doen hier aan normale levensregels: na 2 dagen geen vocht binnen hebben gekregen betekent dat je uitdroogt en dat je met die gevolgen moet leven. Kiwi lalalalalalalalala

The hungergames (game)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu