fest

90 5 0
                                    

Vi sidder og spiser sushi da lau,s mobil ringer. Efter lidt tid trækker han mobilen fra øret og lægger på "kunne du tænke dig at tage til fest hos jer Jones har lige planlagt det" spørger han så jeg svarer "ja da, skal alligevel hjem og klæde om først" "fedt" siger lau.
Jeg er kommet hjem nu. Lau og mig aftalte at han kom  kl 21:00
Jeg gjorde mig klar min makeup bestod af glimmer lipgloss, mascara(of course),concealer,øjenskygge og alt det der.

Jeg tog et enkelt men flot outfit på↓↓↓↓↓

Efter 10 min kommer Lau vi kysser og siger hej

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Efter 10 min kommer Lau vi kysser og siger hej. "Lau sover du ikke her i nat?" Spørger jeg og laver hundeøjne "jo da" siger  han og smiler. Jeg kysser ham og han kysser med.
Vi går ind i stuen hvor der er mindst 20 personer.

3 timer senere

Der er godt gang i den jeg har shot konkurence med stefan og lau. Stefan vinder og jeg taber (så kommer lau sjovt nok på anden pladsen). Jeg er stang stiv så lau følger mig op i seng.ja han er dejlig. Han er selv halv fuld så vi llgger os bare ned sammen. Jeg har taget tøjet af så jeg har kun bh og trusser på. Jeg magter ikke at tage nattøj på så jeg ligger mig bare godt under dynen. Lau kommer lidt efter og ligger sig under samme dyne da jeg kun har en må vi jo deles (og helt erligt har jeg ikke noget i mod det hehe)

Du Og JegWhere stories live. Discover now