ADVARELSE * INDEHOLDER SEX OG ANSTØDELIGT SPROG SÅ HVIs DU IKKE KAN LIDE DET MÅ DU SPRINGE DETTE KAPITEL OVERPs se billedet i fuldt perspektiv først..
Vi bliver enige om at taGe hjem til Lau Fordi hans forældre ikke er hjemme så det var bare os to.
Vi sidder i toget på vej hjem til Lau og hører musik lau har den ene side af høre telefonerne og jeg har den anden (no shit haha).
Vi er hos lau nu,han låser døren op og vi gåt ind(no shit igen haha) vi tager vores sko og jakker af og går op på lau,s værelse.
Vi ligger bare og snakker og snakker. Indtil Lau giver mig et stort kys på munden. Hans hånd kører stille og roligt op under min bluse og åbner min bh, jeg trækker hans bluse af "kæft en mave uff" tænker jeg han knapper sine bukser op og jeg hjælper ham med at trække dem ned han flår min bluse af og mine bukser. Vi ligger nu bægge to kun i underbukser og kysser Jeg tager langsomt mine trusser af og han tager sine af . Af ren refleks kigger jeg i hans natskuffe for at lede efter et kondom og tilfældigvis er der et "haha jeg er bare så god" tænker jeg jeg åbner det og giver det til lau som tager det på. Vi ligger og kysser da jeg kan mærke lau,s tunge(ha der troede i lige var) spørge om lov jeg giver lov og lader vores tunger lege med hinanden. Han trækker sig og siger "er du klar" jeg triller lidt væk "gør det ondt" spørger jeg "er du jomfru" siger lau så "hmm Ja"lyder mit svar "hvis du nyder det gør det ikke ondt " siger lau "ok lad os prøve" siger jeg og smiler frækt. ....C E N C O R E R E T.... Efter en halv time er jeg træt og vi trækker os. Lau tager kondomet af og putter det i skraldespanden. Vi tager hyggetøj på og ser en film. Den er pisse uhyggelig Så jeg putter mig ind til lau. Jeg falder langsomt i søvn. Da filmen er færdig vækker lau mig og han har lavet lid middags mad til os.
"Det ser lækkert ud skat" siger jeg "ligesom dig" siger lau "nuueh hvor er du sød" siger jeg og kysser ham på næsen. Vi spiser maden og snakker lidt. Efter det bliver vi enige om at tage en strøgtur. Vi går hen til toget og kører til KBH .Vi er på KBH,s Hovedbanegård og jeg er mega tørstig så jeg køber en kaffe lau køber en cola.
♥ Vi har gået i et stykke tid da jeg ser en h&m
Jeg tager fat i lau øg løber der hen "kom så lau" siger jeg og trækker lidt i ham "jaja" siger han og sukker sarkastisk. Vi har gået der inde i lidt tid nu og jeg har fundet en kjole som jeg skal prøve. Så jeg går ind i prøverummet og prøver kjolen(no shit igeeen) da jeg har klædt om går jeg ud og spørger jeg lau hvordan jeg ser ud "du ligner en million bae" svarer han "nåårh tak skat" siger jeg og kysser ham. Jeg går ind og tager normalt tøj på igen. Kjolen ser sådan ud↓↓Jeg går op og betaler.
(Lau,s synsvinkel)
Anja er på vej op og betale og jeg følger selfølgelig med.
Jeg kommer i tanke om at Anja snart har fødselsdag.
Hun har betalt nu "Skat bare gå ud jeg kommer om lidt" siger jeg "oki" siger hun.Jeg køber et gavekort på 500 kr til hende og så går jeg ud til hende igen.
Vi tager hjem igen og ser en tøsefilm. Jep hun fik mig overtalt.
(Normal synsvinkel)
Jeg fik lau overtalt til at se tøsefilm med mig( yep han er svær at overtale så jeg er stolt).
Jeg sad og græd helt vildt fordi fordi filmen handler om kærestesorger. Lau puttede dynen om mig
"Ville du have popcorn" siger lau "jaaa" tuder jeg "oki skat" siger lau og kysser mig på munden .Lau går ned og henter pops.
Jeg tuder videre haha.Lau kommer med pops og lægger dem på dynen og ham selv under dynen sammen med mig.
Jeg falder i søvn................
Tak for 23 læsere kh cecilie
YOU ARE READING
Du Og Jeg
FanfictionAnja er 17 år .mþmcn Og har to søskende en lillebror (Bertram 11 år) Og storebror (Jonas 19 år) Jonas synger i bandet page four og Anja har måske lille Chrush på en af et medlemmerne...