- Hei, somnorotici. Anne se vârâ în trupul cald de lîngă ea şi protestă mormăind. îşi întinse coapsa peste piciorul păros de lîngă ea.
- Hai să ne sculăm, spuse Alex lîngă urechea ei. Dar acţiunea lui nu se potrivea cu ceea ce zicea, căci îi muşca leneş lobul urechii.
- Nu, murmură Anne în pernă, în timp ce se băga în el, frecându-şi sînii de pieptul lui.
- Ai uitat că sunt un om foarte important prin partea locului. Mâna lui nu rezistă căutării iscoditoare a pernei moi a sanului care se însufleţea sub degetele lui jucăuşe. Oamenii mei mă aşteaptă să le spun ce să facă cu sonorizarea. Nu pot sta în pat toată ziua. Am un concert deseara.
Genunchiul ei se ridică spre coapsa lui şi ea obţinu reacţia aşteptată. El o întoarse pe partea cealaltă şi o sărută, astâmpărându-şi setea cu gura ei. Desi era trecut prin viata, la cei 45 de ani ai sai, Alex, abia cu Anne înţelese deosebirea dintre sex şi a face dragoste. Nu însemna să iei, ci să dai. Nu era ceva temporar, ci îndelungat. Nu era doar o senzaţie fizică ci şi emoţională şi cerebrală. Si toate astea le simtise langa aceasta micuta doamna, o pustoaica pe langa el. Se potriveau, ochi în ochi, zîmbet la zîmbet, inimă la inimă, trup la trup, mişcîndu-se împreună, într-o înţelegere reciprocă sublimă. Era îndrăgostit de ea, total îndrăgostit.
Tocmai cînd devenise umedă şi maleabilă în mîinile lui, el se îndepărtă de buzele ei şi-şi odihni fruntea pe fruntea ei.
- Ai corupe şi un sfînt, Anne, dar la naiba, trebuie să mă scol.
- Anne în pielea goală şi strălucitoare după o noapte de dragoste, se repezi la marginea patului şi-i înconjură talia cu braţele, odihnindu-şi obrazul pe abdomenul lui suplu.
- Alex, scânci ea, chiar trebuie să te scoli aşa de devreme? Mîinile ei rătăciră pe muşchii încordaţi ai feselor lui şi de-a lungul picioarelor. Pielea fină din jurul sexului lui fu mângâiată de vîrfurile degetelor ei. Sînii ei se lipeau de el cu o intimitate şocantă.
- Anne... o întrerupse el cu respiraţia întretăiată, cînd simţi vîrful limbii ei pe pielea lui goală. Încercînd să recîştige ceva din controlul pierdut zise: e aproape orele 8:00, trebuia să fiu de o ora la treabă. Apoi o saruta tandru si se duse repede sa faca un dush.
- si eu fac dush zise ea si se ridica repede din pat si intră langa el la dus..
Dupa cateva minute amandoi erau înlănțuiți, vibrând de dorință și placere.
-ca mă fac eu cu tine.....
- la ce te referi
- la faptul că nu pot sa îți zic nu la nimic..
Îl sărut dulce...
- mă iubești, asta poți să faci....
- cu tot sufletul scumpy. Se sărută ceva timp și apoi ieșiră din cameră.
Alex privi în jos spre pantalonii ei albi de piele. Puloverul era destul de potrivit - din lâna subtire, albă de an-gora cu o mulţime de ţinte lucioase şi pietre scînte-ietoare presărate cu gust pe umeri şi în faţă. Totuşi pantalonii erau teribil de extravaganţi. Zîmbi strîmb.- Nimeni nu te-a acuzat vreodată că ai fi convenţională, Anne.
- Slavă Domnului. Cu o mişcare a capului făcu să-i alunece pe umeri părul bogat, un brunet închis. Sper că nu aşteaptai să port fuste lungi şi bluze respectabile.
- Te iubesc, Anne. Eşti frumoasă şi sexy in orce fel de haine, o imbratisa si o sărută tandru, dar esti un inger si un dracusor fara ele.
- Alex, esti incorigibil. Si il raspunse la sarut. Se lipi de el cu tot corpul si cu nerusinare se freca cu mijlocul de mijlocul lui. Un mic marait se auzi din gatul lui si o indeparta putin.
- Eşti cea mai imprevizibilă, și cea mai fascinantă femeie pe care am cunoscut-o vreodată. Mă faci să-mi pierd minţile. Eşti plină de viaţă. Îţi place să dai ordine şi să-i faci pe ceilalţi să se supună voinţei tale.