Capitolul 5

84 0 0
                                    

Anne avea ochii închisi când simţi mîngîierea tandra si plina de pasiune a lui Alex.

- Scoţi un sunet excelent când te sărut aici, şopti el. Ea deschise ochii brusc şi roşi.

- Da?

- Îhâ. Ascultă cu atenţie şi o să-l auzi. Se lăsă în jos încet-încet si o saruta pe abdomen prin materialul subtire al tricoului. Apoi il ridica si continua cu saruturi mici pe pielea ei pana ce ajunse sub sanul ei drept.

- Alex, gemu ea cuprinsă de o plăcere din ce în ce mai mare. El îşi înălţă capul din căldura parfumată a corpului ei şi se îndepărtă puţin. O sărută uşor pe pleoape, apoi puse un sarut tandru pe gura ei.

- Ar trebui sa ne oprim din mangaieri caci altfel nu mai ajungem acasa la Maria.

- Hey.... nu da vina pe mine ca tu ai inceput.

- Stiu, dar... ti-a placut si ii facu cu ochiu. O mai saruta o data tandru, dulce, lung.

- Hai sa mergem sa facem ceva cumparaturi. Abia atunci Anne observa ca erau in parcarea unui supermarcket.

Dupa aproape 2 ore erau inapoi langa Bmw x6 a lui Alex.

- Dumnezeule ai cumparat tot magazinul zise Anne cand privi caruciorul plin de produse. De la alimente, fructe pana la cosmetice si mici cadouri. Au cumparat detoate

-Maria locuieste la 30 km de acest supermarcket si mereu ma duc aprovizionat cu detoate.

Au incarcat totul in masina si au gonit spre iesire din oras. Anne observa ca se indreptau spre munte, peisajul devenind din ce in ce mai salbatic.

In aproximativ 30 de minute se aflau in fata frumoasei case din lemn, unde locuia sora lui.

Cand Maria vazu masina alerga cu bratele deschise sa isi imbratiseze fratele.

-Ducule, ce bine ca ai ajuns. Mi-ai lipsit enorm de mult. Il imbratisa si il saruta zgomotos pe obraji. Anne ii privea fara sa scoata un sunet si un mic nod I se puse in gat. Nu se astepta la o asemenea familiaritate intre doi frati. Fata de statura impunatoare a lui Alex, Maria era mica si indesata. Fizic nu semanau deloc, dar amandoi aveau acelasi caracter si aceasi vointa.

-Ia sa te vad, zise Alex. Hmmm..... ai mai slabit un pic si ii dadu o mica palma peste fund.

-Alexandru Milton, nu fi nepoliticos. Vad ca ai venit insotit.

-Da Mari, ea este Anne si o cuprinse cu mana pe dupa mijloc tragand-o mai aproape de el

-deci tu esti marea iubire a lui Ducu, zise Maria si o stranse la piept pe Anne.

Anne fu capturată într-o îmbrăţişare viguroasă şi fu lipită de nişte sâni care erau extrem de moi si fu uimita de familiaritatea cu care o imbratisa.

-Ma bucur ca in sfarsit a hotarat sa te aduca sa te cunoastem.

-Dar haideti inauntru, nu mai zaboviti. O lua pe Anne de mijloc si o trase spre treptele ce urcau pe vereanda casei.

Dupa un mic tur al casei si dupa ce fu prezentata tuturor se hotarara sa faca un gratar si sa ia cina pe terasa.

-De fapt, ce e chestia asta? Mormăi Alex, care fusese însărcinat să-l hrănească pe unul dintre nepotii Mariei, în timp ce aceasta, împreună Anne ducea mâncarea din bucătărie pe masa de pe veranda.

-Nu-i place deloc şi o scuipă peste tot.

Maria nu se lăsă impresionată nici de nemulţumirea lui Alex, nici de aversiunea copilului faţă de legumele pasate.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 11, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Drumul spre iad e pavat cu matase!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum