'Marko sada znam da te volim,vise od zivota... '
Recenica koja mi prolazi kroz glavu dok lezim pored Sama,ne ne kajem se sto sam spavala sa njim. Bilo mi je lepo i to sam zelela. Imam dovoljno godina i smatram da nisam nista ruzno uradila. Marko nece nikada saznati za ovo,a ovo sto se desilo mi je samo pomoglo da shvatim koliko volim Marka.
Zamolila sam Sama da izadje iz sobe da se spremim pa cu nam napraviti nesto lepo da rucamo jer sam bas gladna. On je otisao u dnevnu sobu da gleda tv..a ja pravac u kupatilo..
Razmisljala sam o svemu,o poljupcima sa Samom o poljupcima sa Markom slike su mi se menjale pred ocima brzo i delovalo je sve kao 'turska serija' ..Uzela sam mobilni telefon da posaljem Marku poruku.
'Marko znam da si potajno ljut na mene i da, znam da si sa pravom ljut predugo smo odvojeni. Htela sam da ti kazem da te previse volim i da cemo sve nadoknaditi..molim te oprosti tvojoj zabici..♥ volim te'
Marko mi je istog trena odgovorio na poruku sto mi je nateralo suze na oci..Ej malena moja zabice,danas sam nesto posebno emotivan i ceo dan mislim na tebe. Nadam se da si dobra tu i da ne poklanjas svoju paznju nikome. Volim i ja tebe,stvarno jedva cekam da dodjes❤'
Spakovala sam telefon u fioku od nocnog stocica obukla sam se i krenula u kuhinju. Obukla sam rozi donji deo trenerke od brusenog pamuka sa ranflom oko clanka koja mi je super stajala i lepo isticala guzu. Gore sam obukla atlet belu majci i kosu sam podigla u neobaveznu pundju i nisam bila srecna..
Raspolozenje mi se nakon Markove poruke se naglo promenilo.. on predoseca da sam ja spavala sa nekim ili bila sa nekim ili sta god ..on to predoseca jer me voli...mozda se ja nesvesno kajem zbog seksa sa njim..o Bozeee sveti pomozi mi da sredim svoje misli..
Prilazim Samu koj lezi zavaljen u garnituru i gleda neku emisiju sa fokama.. pitala sam ga da li jede svinjetinu i sta misli da spremam klopu za sve ili samo za nas dvoje..
Spremila sam obrok za sve, pravila sam belo mesto punjeno kajmakom i rolovano u govedjoj slanini zapeceno u rerni pa preliveno sa sosom od pavlake za kuvanje koj sam napravila sa pecurkama i dosta zacina..umutila sam pire krompir i napravila SRPSKU SALATU..
Postavljala sam sto kada su naisli nasi dragi ukucani.. teca se obradovao rucku jer nisu ni bili na kratarenju setali su tamo vamo i na kraju nas iznenadili u 16h a trebali su doci u 20h.
Rucali smo svi zajedno i opet su svi hvalili moju hranu..jer oni u Iranu nikada nisu spajaali piletinu i govedinu pa sve to prelivali sosom od pecuraka...a sve to njihova vera dozvoljava da se jede pa sam Sohejli pricala neke recepte..i vreme je prolazilo..
Sam je sedeo preko puta mene i stalno me je posmatrao sa blagim osmehom na licu..
Nakon rucka teca nam je dao novac da Sam i ja odemo do prodavnice Migros da kupimo hranu za sutra jer je pozeleo da i sutra ja nesto lepo spremim....uzela sam gornji deo moje roze trenerke jer je duvao vetar i krenula sa Samom u prodavnicu..U kolima smo pricali o hrani sta bi voleo da mu spremam...sutra ...smejali smo se svemu sto se danas desilo..
Obozavam da pazarim po marketima..pogotovo kad imam dosta novca i slobodu da kupujem sta god da pozelim.. Odlucila sam da im spremam pilece karadjordjeve sa dinstanom sargarepom i pire krompirom i zelenu salatu a pre svega toga da im spremim domacu supu sa piletinom i junetinom i mojim divnim knedlama..bice to jedan obilan rucak ...
Sam mi je rekao da sam ja cura za udaju...jesam ali sa Markom..
U povratku iz prodavnice sam Samu rekla za Marka i objasnila sam mu bas sve . Sam se nije ljutio..slozili smo se oboje da cemo ostati dobri prijatelji ali da se nasa 'veza' prekida..Nisam ni predosetila da ce od tog naseg dogovora meni biti samo tesko.. pored nase vile su dosle dve spanjolke koje je Sama bas 'zagotivio' toliko da samnom celog dana nije ni jednu rec progovorio.. ja sam skuvala supu napravila meso i prilig..ali..ali mi nije to bilo ono..znate..falio mi je..jako...
Sohejla mi je pomogla da postavim sto..bilo je 13h i 27 minuta samu je trebalo citavih 15minuta da nam se pridruzi na rucku. E sada po nekoj njihovoj kulturi a valjda i po nasoj..ne znam stvarno ali oni ne jedu dok svi ne sednu za sto. Ja sam bila toliko ljuta na njega da sam sipala sebi supu svi su me gledali. Teca mi je rekao da bi trebala da sacekam Sama..a ja sam brzopleto mu odgovorila 'kad su mu bolje Spanjolke od mene neka ruca kod njih' i nastavila da jedem supu..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Zabranjena Ljubav
RomanceSonja je pronasla ljubav svog zivota. Dok je to shvatila mnoge stvari su se u njenom zivotu promenile. Marko je neko ko postaje 'osa oko koje se svet okrece' u njenom zivotu. Prelazi sve prepreke kako bi njihova ljubav pobedila. Mnogo nesuglasica,me...