•5

1K 30 0
                                    

Druhý den ráno mě vzbudila Pavlína jejíma otázkama...

,,Hej..? Hej! Lindo?! Vstávej..! Jaký to bylo s Vaďákem, no? No? Vstávej ne..?" Budila mě.
,,Ježiš co je? S Vaďákem to bylo super. Kolik vůbec je?",koukla jsem se na mobil,"Coo? 6.58? Jsem mohla ještě v klidu spát..!" Rozzlobila jsem se.
,,No sorry, ale já chci vědět všechno!" Prohlásila.
,,Jo? A já ti to všechno povyprávim a ty mě sežereš žárlivostí a pak se se mnou přestaneš bavit..hm." Založila jsem si ruce.
,,Ne. Proč si to myslíš? Povídej, neboj se." Usmála se.
,,No dobře a opovaž se žárlit!",pohrozila jsem jí a dala se do vyprávění,"Takže..jak jistě víš, šla jsem s ním včera večer ven k rybníku. On mi tam donesl slunečnici..to bylo krásný..no a pak jsme si povídali a on byl tak hrozně krásnej no a já prostě..no prostě jsem neodolala..no.." Uchechtla jsem se a zčervenala jsem.
,,Cože? Ty jsi se s ním jakože cucala?!" Zhrozila se Pavlína.
,,Cucala?" Zasmála jsem se.
,,No tak líbala no.. Fakt?" Vykulila na mě oči.
,,Jojo, přesně tak." Usmála jsem se a zvedla jsem se, že se půjdu oblíknout do koupelny.
,,No ty kráso." Chytla se Pavlína za čelo a padla na postel.

Když jsem za 15 minut vyšla z koupelny tak Pavlína rozčíleně projížděla facebook.

,,Štve tě to hodně, co?" Zašklebila jsem se.
,,Jo! Já myslela že já..a Vadim..prostě..no prostě..nic! Dej mi pokoj." Řekla vztekle.
,,Ale notak Pájo..však to nic neznamená..a co ty a Dominik?" Zeptala jsem se jí.
,,Já a Dominik? Super. Moc super." Nahodila falešný úsměv.
,,No super! Ježiš! Já si v tý koupelně nechala mobil..!" Zhrozila jsem se a letěla jsem pro něj.

Pohled Pavlíny:
,,Tak to ne..takhle to skončit nemělo. To musím říct Dominikovi. Měla se dát dohromady s Dominikem, ne s Vaďákem..." Pomyslela jsem si.
,,Aa, už to mám! Po snídani půjdu za Dominikem na pokoj, vše mu řeknu a Lindu s Vaďákem rozhádáme..jo! Super nápad. Nakonec Váďa bude jen můj a Linda jen Dominikova..haha, dost dobrý plán..!" Zasmála jsem se.

Teď už zase z pohledu Lindy...

,,Hele? A víš o tom, že tě Dominik chce?" Zašklebila se Pavlína.
,,Nooo..chtít může. Těma pomluvama se mi zhnusil." Usmála jsem se.
,,Jo tak pomluvy.." Řekla zamyšleně Pavlína.
,,Pavlíno? Neplánuješ něco, že ne?" Řekla jsem.
,,Nee, proč si to jako myslíš?" Usmála se.
,,No..nevim.." Pronesla jsem.
,,7.54, jdeme na snídani?" Zeptala se.
,,Jojo, už mám docela hlad." Řekla jsem a šly jsme.

Došly jsme do jídelny. Váďa už seděl u stolu a to sám, a jedl. Já prošla kolem něho, aby si mě všiml.

,,Ahoj Lindo!" Řekl mi s úsměvem.
,,Ahoj Váďo!" Oplatila jsem mu úsměv.
,,Nepůjdeš si sednout ke mě?" Zeptal se.
,,No já nevim..a nepůjde sem Vláďa a ostatní? A už vůbec nevim, co Pavlína..." Řekla jsem nerozhodně.
,,Vláďa? Ten přijde možná tak na oběd..a ostatní YouTubeři taky..kromě Key..přehnali to včera, víš co. A myslím, že Pavlíně to bude jedno, koukej jak tam lítá okolo Dominika." Zasmál se.
,,No dobře, jdu jí to ale oznámit." Usmála jsem se.

,,Pájo? Já si půjdu sednout k Váďovi..jo?" Zeptala jsem se jí.
,,Co..? Teda..jo! Klidně." Usmála se.
,,Dobrá." Mrkla jsem na ní.

Z pohledu Pavlíny:
,,Proč Linda nesedí s náma?" Zeptal se mě Dominik.
,,Naše Linduška to teď táhne s Vaďákem, včera se prej spolu líbali u rybníka.." Pošeptala jsem mu.
,,Cože? Ale já myslel že ona..a já.." Řekl smutně.
,,No nezoufej, já bych potřebovala pomoc, a myslim, že tobě se to taky bude líbit." Mrkla jsem na něj.
,,Jo? Povídej."
,,Potřebuju je rozhádat aby vše skončilo... Chápeš? Jakože abych já měla Váďu a ty Lindu. Stačí jen, kdyby jsi teďka odešel s Vaďákem třeba na 5 minut a pak třeba odpoledne by jsi Lindě řekla, jak jí Vaďák pomlouval. Ona nemá ráda pomluvy ale to už asi víš, že? No a pak by byl všemu konec a můj super plán by vyšel. Co na to říkáš?"
,,No hele..tak jo. Tak já si počkám až půjde a já půjdu za ním..neboj, to půjde." Zasmál se Dominik.

O 5 minut později.

,,Už jde! Tak já jdu. Drž mi palce!" Řekl mi Dominik.
,,Neboj." Odpověděla jsem mu a zlověstně jsem se koukla na Lindu.

Z pohledu Dominika:
,,Možná to, co provedu je absolutní hnus..ale co bych neudělal pro lásku." Pomyslel jsem si a šel za Vadimem.
,,No zdar Vadime!" Řekl jsem se zvýšeným hlasem aby to slyšela jak Pavlína tak i Linda.

Nyní zase opět z pohledu Lindy:

,,Jdeš nahoru?" Zeptala jsem se Pavlíny.
,,No jasný a půjdeme na rozcvičku."
,,Jojo." Řekla jsem a odnášela talířky od snídaně.

---------------------------------------------
Jo a jinak..nemůžu z toho, že "Láska na ruský způsob" má už 1.92k přečtení! 😱☝🏾 Mám z toho mega moc velkou radost! ❣️❣️ Díky! 😘

Láska z GeekCampuKde žijí příběhy. Začni objevovat