Do riti Willsonová! To by som samozrejme nebola ja, keby som sa nepotkla o svoje čaptavé nohy.
,,Čo všetko si videla?" objavil sa pri mne chalan.
,,Ja..nevidela som nič. Prisahám."
,,Neverím ti ani slovo!"
,,Leo nechajme ju ísť. Dievča zažilo šok. Vypadnime odtiaľto."
,,Ale ja by som sa s ňou chcel ešte pohrať."
,,To neskôr kámo. Za chvíľu sú tu poliši!" potiahol ho za rukáv a zdrhli. Tak teraz som mala fakt veľké šťastie. Môj nový život sa začal zaujímavo. Utekala som domov.
,,Nejak skoro ideš." zasmiala sa mama. No hahaha.
,,No..nuda a tak. Idem si ľahnúť."
,,Nemáš teplotu?"
,,Nie."
,,Si si istá? Naposledy si išla spať o šiestej, keď si mala päť."
,,Nejdem hneď spať. Proste si idem len ľahnúť."
,,A večera?"
,,Nie som hladná."
,,Dobre, choď už." Ľahla som si do postele a začala sa hrať na mobile. Z pohľadu Lea - ,,Máš tie prachy?" neznášam, keď mi niekto neplatí. ,,Nie, teraz nemám peniaze..." ďalej som už nepočúval a rovno ho odbachol. Vtedy som si všimol babu. Pozerala sa na nás. Piče! Rozbehli sme za ňou. Bola pekná. Teda nie, bola krásna, ale ja a vzťahy? To teda nie. Nehrozí. Možno by som ju pretiahol, ale nič viac.
,,Kurvaaa, mne sa nechce." hodil som budík o zem. ,,Mi hovor bro, ale musíme, nemôžme znova prepadnúť.
" Išiel som po chodbe školy. Všetky baby po mne pokukovali. Klasika. Pretože som proste úžasný a každá ma chce. Lenže ja ich nie. Smola baby. Ale moment! To je tá baba zo včerajška. Toto nemôže byť pravda! Prihovorím sa jej, som zvedavý, ako zareaguje. Hah. "Čau cica, my sme sa včera videli nie?" žmurkol som na ňu.
,,Ježiši kriste, vyľakal si ma! No videli, ale radšej by som bola, keby nie. Takže sa maj.
" Fuu tak tá mi poriadne dala. Ale ja som neskončil a rozbehol sa za ňou.
,,Ak cekneš čo i len jedno slovo o včerajšku, skončíš ako ten chlap. A to nechceš ani ty, ani ja."
,,Myslíš, že som sprostá a pôjdem hneď na políciu?!"
,,Dievčatko nehraj sa na múdru a nebuď drzá." chytil som ju za líca jednou rukou. ,,Nevieš kto som, ani aký som. Nepoznáš ma. A žiadne malé zasrané šteňa, ako si ty, mi tu nebude vyskakovať! Takže si kurva dávaj pozor na ústa." pustil som ju a bez slova odišiel. Z pohľadu Nelly - Paráda! Je 7:30 a ja mám byť o ôsmej v tej zasranej škole. Chvalabohu ma zobral oco a nemusela som sa trepať autobusom. Hneď ako som vstúpila do školy, išla som nájsť svoju skrinku, keď v tom som si všimla chalana. Presne toho chalana, čo včera odbachol toho chlapa! No kurva, on ide sem! Mám dosť! Tak strašne milujem tento typ chalanov. On sa mi bude vyhrážať? A chytať ma? No to ani náhodou. A kde mám do riti triedu? Vraj je to 3.A, no okej. Takže tu je 4.B, to nič. 3.C je tu, ale tá moja nikde! Fajn, skúsim druhé poschodie. Konečne 3.A. Vstúpila som do triedy. V prvej lavici sedela jedna baba, asi bifla. Proste typicky šeredná tvár, hranaté okuliare a kozy nikde. Oblečenú mala nejakú zásteru a mala zapletený cop. V poslednej lavici sedel chalan a na lavici baba. Olizovali sa, ako keby si už nikdy nemali dať pusu. Ostatný sedeli po skupinkách. No super, to zas bude kolektív. Sadla som si dozadu k oknu, kde sedela baba s dlhými blond vlasmi, modrými očami a mala celkom dobrú postavu.
,,Ahoj, som Nella. Som tu nová."
,,Becky." usmiala sa. Zazvonilo a dnu prišla učiteľka. Teda triedna učiteľka.
,,Decká, sadnite si na zadok a počúvajte ma. Toto je vaša nová spolužiačka. Buďte na ňu milý jasné? Chceš nám o sebe niečo povedať a predstaviť sa?"
No zbohom. Postavila som sa a išla pred tabuľu.
,,Som Nella, mám sedemnásť, som z Kanady a teraz bývam tu. To vám stačí." išla som si sadnúť naspäť na miesto.
,,Asi to tu moc nepoznáš, tak ak by si chcela, môžem ti to tu poukazovať a povedať ti, komu sa vyhýbať a s kým sa baviť." zasmiala sa Becky, keď som sa vrátila na miesto.
,,No jasné, veľmi rada." usmiala som sa. Vtedy do triedy vstúpil ďalší učiteľ. Starý. No to bude. Starý učitelia, rovná sa mega nuda. ,,To je profesor Bielik. Oporúčam byť ticho, počuje aj dýchanie mravca."
,,Stewartová!" aha... Skoro celú hodinu som si čmárala do zošita. Táto hodina išla fakt pomaly. Keď skončila, mala som pocit, že už prešiel celý školský rok. Hneď ako zazvonilo, Becky ma potihala za ruku a začala mi ukazovať školu. ,,No a nakoniec ti iba poviem...neradila by som ti baviť sa s Rose a Leom. "Leom?" to meno mi niečo hovorilo. ,,Áno, to je henten týpek." ukázala smerom k bufetu. Kurva, bol to ten Leo, ktorého som stretla včera a ktorý sa mi dnes vyhrážal. Všimol si, že naňho pozeráme, zazrel na nás a odišiel.
,,A prečo?" opýtala som sa zvedavo, aj keď som odpoveď vedela. ,,Mám na nich svoj názor. Rose je proste pipka a Leo je bad boy. Ale ak chceš, presvedč sa sama. Nezakazujem ti baviť sa s nimi, len sa môžeš dostať do problémov." Ten Leo je pekný, má strašne popiči vlasy a karamelové oči. Stále lieta v problémoch a za chvíľu ho na 100% chytia. Ale prečo ho trocha nenamotať?