,,Nešla by si po škole len tak von? Stretnem sa tam so svojou group. Aspon ťa s nimi zoznámim.
" Becky sa ma pýtala úplne vysmiata.
,,Noo prečo nie." úsmev som jej opätovala.
,,Super, tak poď, čakajú ma v skate parku.
" Na skate som nejazdila už dobre dlho. Keď sme tam prišli, pri rampách boli tri baby a dvaja chalani. Becky sa za nimi rozbehla a všetkých objala. Všimla som si, že si ma obzerajú. Potom pricupitali všetci za mnou.
,,Ľudia toto je Nella. Prisťahovala sa z Kanady sem do Californie. Je to super baba a určite zapadne do našej partie však?" usmiala sa na mňa.
,,Rád ťa spoznávam Nella, ja som Chris." pristúpil ku mne jeden z chalanov. Hnedé vlasy a hnedé oči. Pekný, ale ja radšej s blond vlasmi. Ty sú proste sexy. ,,Aj ja teba."
,,Toto je Mia. Mia toto je Nella.
" S každým som sa takto zoznámila. Dozvedela som sa aj to, že Mia a Chris chodia na tú istú školu, dokonca aj do tej istej triedy, len sa im dnes nechcelo ísť do školy. Meg a Dalton chodia na inú školu. Zajtra sa porozprávam s Rose a uvidím, čo je zač. Možno si budeme rozumieť. ,,Ale iba možno." ozvalo sa moje svedomie. No fasa. Z pohľadu Lea - Sedím v triede a stále rozmýšľam, ako môže byť to dievča ku mne tak drzé. Malá šťanda! Učiteľka si niečo mrmle, nikoho to tu nezaujíma. Asi pôjdem po tejto hodine odtiaľto dopiče. Dnes majú prísť dve malé špine. Moje hobby je vychovať kurvičky pre zákazníkou, poučiť ju, oboznámiť s pravidlami a odovzdať. Poprípade si s ňou aj užiť. Nemyslite si, že tie baby dostávame násilím. Keď sú hlúpe, tak sú hlúpe. Ponúknete im za niečo prachy a idú, ani nevedia do čoho. A ani nevedia do čoho idú. Fasa už sú tu. ,,Ideš otvorit Leo?"
,,Nechce sa mi, ale idem." otvoril som dvere a predo mnou stáli dve baby s Chazom. ,,Leooo, starý kamarát."
,,Chaz. Nemal si prísť až večer?"
,,Áno mal, ale som tu skôr, ako vidíš. Tak, tu ti dávam dve krásne slečny. O týždeň si pre ne prídem."
,,Dobre, maj sa."
,,Čau." Tie baby sa triasli ako čivavy a to je vonku okolo tridsať stupňov. Asi od strachu.
,,No tak sa toľko nebojte krásky, my vám neublížime, iba vás naučíme, ako sa správať pri vašom zákazníkovi. A tiež budete mať zopár pravidiel, ale nie je to nič hrozné." treba ich nejak utešiť na začiatok.
,,Beriem si tú blondsku. Tá bruneta je tvoja." vyhlásil Oliver.
,,Tak poď so mnou." chytil ju za ruku a odvádzal do izby. Tá blondína neprotestovala, čo znamená, že tá moja bude. Ach bože, už vidím, ako sa neudržím a jednu jej strelím.
,,Ako sa voláš?" opýtal som sa. Musím predsa vedieť jej meno. A ona to moje tiež, aby vedela, čo má vzdychať.
,,J-ja som Mary." vykoktala zo seba. Konečne.
,,Dobre Mary. Určíme si zopár pravidiel a potom si spolu trošku užijeme."
,,Nie, ja nechcem." začala protestovať. No typická reakcia hlupane.
,,Tu ale nikoho nezaujíma, čo ty chceš. A keď sme už pri tom, to je pravidlo číslo jedna. Keď budeš pri svojom zákazníkovy, urobíš všetko, čo bude chcieť. Keď povie, že budeš hrať psa, tak to urobíš jasné? Lebo ak nie, tak mi ťa sem vrátia a budú sa sťažovať, ako som ťa vychoval. A ver tomu, že ku mne sa nechceš vrátiť. Teraz budem dobrý, no potom veľmi oľutuješ. Rozumieš?"
Prikývla.
Tak sa mi to páči.
,,Fajn, som rád, že sa chápeme. A teraz poď."
chcel som ju chytiť za ruku a zobrať hore, ale ona nie a nie.
,,Koľko krát ti mám povedať, že ti neublížim?"
,,Ja sa s tebou nechcem vyspať."
,,To ma nezaujíma."
,,Chcem ísť domov." rozrevala sa. Piče, toto bude ešte dlhá noc.
,,Nato si mala myslieť skôr, ako si išla s Chazom. Teraz už je neskoro. Buď pôjdeš po dobrom, alebo po zlom. A odporúčam ti ísť po svojich.
" Mary sa nakoniec zodvihla a s plačom išla do izby. Nie do mojej, to nie. Do svojej izby štetky nepúšťam. Ako som tak išiel okolo Oliverovej izby, počul som plač, potom krik a napokokon ako Oliver vrieska a smeje sa.
,,No...Oliver sa nehrá. Buď budeš dobrá a budem dobrý aj ja, alebo budeš trpieť. Ja som ten milší. Chceš snáď skončiť u Olivera Mary?" s jej menom som sa pohral na jazyku. Rýchlo začala kývat hlavou, že nie. Nad tým som sa len zasmial a zabuchol dvere.
Vďaka za pozretie, ak sa vám to páčilo tak dajte tú hviezdičku, ak sa vám niečo nepáči tak napište :S :D