*Marinette*
,,Marinette, vstávej. Nebo přijdeš pozdě." říkal pisklavý hlásek, který patřil Tikky, mojí kwami, která mi propůjčuje moc stát se Ladybug. ,,No jo. Už jsem vzhůru." řekla jsem a vstala z postele. Učesala jsem se a oblékla do svého obvyklého outfitu. Sešla jsem schody, ale to bych nebyla já, kdybych nezakopla a z těch schodů nespadla. Zvedla jsem se a pádila do školy. Zase jdu pozdě. Rychle jsem vyběhla po schodech před školou. Zrovna zvonilo na přestávku. Ze třídy vyšla Alya a jakmile mě viděla, zamávala mi. Šla jsem pomalu za ní. Nekoukala jsem moc na cestu a to se mi vymstilo. Do někoho jsem narazila. Pro mojí smůlu to byl zrovna Adrien. Spadla jsem na něj. Rychle jsem z něj slezla a vykoktala něco na způsob omluvy. Pak jsem šla za Alyou. Bum!! Ozvala se rána a já věděla, co to znamená. Další super padouch. Musím se jít někam transformovat. ,,Alyo, já musím na záchod." řekla jsem a už jsem utíkala na dívčí záchody. ,,Tikky, tečky!" křikla jsem a transformovala jsem se na Ladybug. Kdyby jste porovnaly mě, jako Marinette a jako Ladybug, tyto moje dvě osobnosti jsou zcela úplně odlišné. Vyběhla jsem ven před školu a uviděla jsem Chata Noira, jak už bojuje proti nějaké ženě, která je celá v žluté barvě. V pravé ruce drzí nějakou kovovou tyč z které vystřeluje blesky. Vypadá docela nebezpečně. ,,A hele, otravný hmyz přišel." řekla ta žena a začala se smát. ,,Alespoň nedopadnu jako ty, Elektriko." řekla jsem provokativně a roztočila jsem svoje jojo. ,,Já se nejmenuji Elektrika, ale ....."
Tak jsem tady s novým příběhem. Jak jste mnozí poznali, je to Fanfikce na Miraculous Ladybug a Chat Noir. Kapitoly budu vydávat tak 2-3 za týden. Nebo se alespoň o to pokusím. Moc děkuji Thenebis za tento nápad. Asi se divíte, proč jsem nenapsala jméno padoucha. Mám zde na výběr tři jména. Stačí napsat do komentářů buď A) B) nebo C).
A) Lady Electric
B) Electricity
C) Lightning
ČTEŠ
Nevyřeknuto
FanfictionPři jednom boji se Ladybug vážně zraní a je vyčerpaná. Chat Noir musí padoucha porazit sám. Akumu však nemá kdo očistit. Těsně před tím, než Ladybug upadne do bezvědomí se Chat přemění na Adriena. Adrien musí s Ladybug okamžitě k Mistrovi. Mistr Fu...