ONE ▶MOUNTAIN OLYMPUS

287 20 11
                                    


But the girl, I don't know her name
'Cause I've only met her in my dreams
But I'm gonna find her 'cause she's

Just that girl, the one that's dancin' through my mind
Just that girl, the girl that I've been tryna find
Just that girl, her style is crazy, she's a dime
And it's almost like I can see her, she's just that girl

Drew Seeley -Just that girl.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

❝În zilele noastre, cea mai răspândită boală este singurătatea.❞

~Erkan Petekkaya

NEEDITAT

* Muntele Olimp Grecia*

Zeus se ridică din scaunul său, în timp ce soția lui, Hera, îi mângâie ușor brațul.

- E timpul. Tună Zeus, în câteva momente sala tronului este plina de zeii și zeițe.

Odata la 15 000 de ani, un zeu sau o zeiță își poate alege soțul sau soția.

Totul a început după războiul împotriva titanilor, când zeii au pornit o revoltă împotriva regelui, motivul era unul singur, mulții dintre ei au murit în timpul bătăliei. Zeus, observa în fiecare zi cum copii lui devin tot mai triști , nu mai putea suporta tristețea , astfel a creat un elixir al imortalități , ce poate fi folosit pentru a transforma un muritor într-o ființa nemuritoare, toți au fost de acord ca regele lor sa aleaga odata la 15 000 de ani un zeu sau o zeița ce va alege ființa cu care își va petrece tot restul vieții sale nemuritoare.

Primul a fost regele, Zeus, a ales ca viitoarea lui soție sa fie Hera, apoi Poseidon, ce a ales ca viitoarea lui mireasa să fie Amphitrite, apoi Hades, ce a ales ca regina lui sa fie Persephone.

-Cine crezi ca va fii ales? Șoptește cu entuziasm zeița iubirii, în timp ce își mută cu delicatețe o șuvița blondă de păr dupa ureche. Artemis o privește amuzată, fiecare zeu și zeița își dorește să fie următorul ales, însă numai cel ales de Zeus și Hera va avea acest noroc.

Zeus se retrage alături de Hera în camera lor. Regele își așaza mainile pe talia Herei, aceasta își întoarce capul zâmbind jucauș spre el. Zeus se apleacă pentru a o săruta scurt. Hera se desprinde prima din sărut, se întoarce cu fața spre Zeus zâmbind scurt.

- Ce spui de Artemis? Întreaba Zeus încet. Hera își scutură capul zâmbind ușor.

-Artemis e încă tânără , ar trebui să o lăsăm să se bucure de viață. Spune Hera zâmbind în timp ce îi mangâie ușor obrazul soțului ei.

- Ares? Întreabă Zeus cu speranța. Râsul Reginei îl întrerupe ușor, Ares este un tânar șarmant, însa nu va renunța la libertatea sa acum, nu ar suporta sa fie legat de o singura femeie. Cel puțin până nu e sigur că e dragoste adevărată.

-Ești o rază de lumină într-o pădure întunecată iubita mea Hera. Spune Zeus in timp ce râde ușor. Faptul că a facut-o pe Hera regina lui este unul din cele mai frumoase lucruri întâmplate.

Apollo's Goddess ➳ Greek GodsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum