Meisje? Wakker worden er gaan landen, zegt de vrouw die naast me zit. Oh dankuwel voor het wakker maken, zeg ik. Na tien minuten zijn we geland, ik heb bijna niks gemerkt van de vlucht want ik heb veel geslapen. Wanneer ik m'n koffer loop ik naar de uitgang, wanneer ik mijn tante zie ren ik op haar af en trek haar in een knuffel, ze is net een zus voor me! Zij is 31en ik 15 een groot verschil maar daar merk ik niks van!OMG TAY IK HEB JE ZO GEMIST!! Schreeuwt ze in mijn oor, WHAHAHA IK JOU OOKKK! Schreeuw ik even hard terug, kom we gaan naar de auto en dan ga jij alles uitleggen! Zegt Anna.
O lord wat erg! Waarom doet hij dat toch? Zegt mijn tante boos, ik heb geen idee, zucht ik. Aangekomen bij het huis kijk ik mijn ogen uit, JEEYS WAT GROOT! Roep ik tegen Anna, Whaha welkom in New Jersey! Lacht Anna. Ik loop naar binnen en groet ik Finn, de vriend van Anna. Kom hier is je kamer ik hoop dat je het mooi vind! Anna sleurt me mee naar boven, als ze de deur opent kan ik mijn ogen niet geloven, dit is net zo groot als mijn woonkamer in Nederland. Met open mond kijk ik de kamer rond, OMG ANNA DANKJE JE BENT DE BESTE OOIT! Ik spring in Anna haar armen. Ga het maar een beetje ontdekken je weet me wel te vinden! Lacht Anna terwijl ze naar beneden loopt.
dit is de kamer☝🏼️
Wanneer ik een deur open doe zie ik een badkamer, een badkamer voor me zelf! Als ik nog een andere deur zie trek ik die ook open. Mijn mond valt open, een inloopkast, vol met kleding. Als ik door loop zie je een glazen deur die je via de inloopkast naar een balkon lijd.
Ik ren naar beneden en geef Anna en Finn een knuffel, jullie zijn de beste! Ik loop naar de inloopkast en pak een setje kleren, loop naar de badkamer en stap onder de douche. Als ik klaar ben kleed ik me aan. Ik kijk in de laatjes van de kast die in mijn badkamer staat, nog een verassing. Make up! Foundation, eyeliner, mascara, lipstick noem het maar op! Ik doe een laagje mascara op en teken m'n wenkies bij. Mijn lange blonde haar doe ik in twee vlechten.Ik loop naar beneden, YOU SLAY GURLLL schreeuwt Anna, Whahah Thanks! Ik ga het hier eventjes verkennen, heb je nog een penny board ofzo? Umm ja kijk maar in de garage. Okeee Thanks tot straks! Tot straks niet te lang weg blijven hoor! Jajaaa, ik loop naar de garage toe en ja hoor daar ligt een zalm roze penny board met zwarte wieltjes. Ik doe de deur open en begin een beetje te rijden, geen idee waar naar toe.
Na een tijdje gereden te hebben besluit ik om weer terug te gaan, wanneer ik terug kom zie ik twee jongens naast Anna's huis te basketballen. Ik herken ze ergens van maar ik weet niet van wat, ik rij de oprit op, hoi! Hoor ik een vrolijke stem zeggen, ik draai me om en zie de twee jongens staan. Ze lijken verdomt veel op elkaar maar de ene heeft langer haar dan de ander. Hoi! Zeg ik vrolijk terug. Ik ben Grayson, en ik Ethan!
JE LEEST
How my life changed~ with the dolan twins
FanfictionTaylor is Nederlands meisje, of ze een leuk leventje hebt? Nee, ze word mishandelt door haar vader, haar moeder is nooit thuis en op school word ze gepest. Ze is het helemaal zat, ze besluit om te vertrekken naar Amerika. Haar tante vangt haar op, z...