Ik wil je nog iets vragen...
POV GRAYSON (eindelijk)
Umm wil je misschien umm een keer afspreken? Ze blijft stil, shit ze wilt niet. Ja leuk! Antwoord ze vrolijk. Een last valt van m'n schouders af, Oke straks om 4 Pm? Ja is goed! God wat is dit meisje leuk. Wacht wat?POV TAYLOR
Over een uurtje heb ik afgesproken met Grayson, ik ken hem pas twee uur maar als nog voelt het alsof ik hem al jaren ken. En hij is best wel behoorlijk knap, Ethan ook wel, maar Grayson meer. Ik stap onder de douche, na 10 minuten stap ik er weer uit.
Grayson zei dat ik makkelijke kleren aan moest omdat we iets heel leuks gingen doen volgens hem. Mijn haar stijl ik, ik doe een jogging broek aan en een zwart shirtje, daar over heen doe ik nog m'n rode sweater.ik loop rustig naar beneden en tref daar Anna aan, Hey! Zegt ze vrolijk. Hey! Waar ga je naar toe? Vraagt an nieuwsgierig. Ik ga met iemand afspreken. Oeehhh hoe heet die iemand? Net wanneer in wat wil zeggen gaat de bel. Ik loop naar de deur en doe hem open. Hey Gray! Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. Hey Grayson! Hoe gaat het? Vraagt mijn tante, goed met jou? Ook goed. Nou veel plezier he tortelduifjes! Zegt ze met een grijns op haat gezicht, ik geef haar een blik zo van hou-je-mond-dicht-anders-geef-ik-je-een-harde-klap. Ik zei het je ze is mijn tante maar zo gedraagt ze zich niet. In een ongemakkelijke stilte lopen ik en Grayson naar zijn auto. Nu moet je eventjes deze blinddoek om doen, zegt Gray wanneer we een tijdje aan het rijden zijn. Hoezo? Zeg ik eigenwijs, omdat ik het zeg! Oke Oke alleen omdat jij het bent.
Na een stuk of 5 minuten stopt de auto, ik hoor Grayson uit stappen. Ik hoor de deur van mijn kant open gaan en iemand mijn Hand vast pakken. kom ik help je, hoor ik de lieve stem van Grayson zeggen. Na een stukje hebben gelopen te hebben staan we stil. Doe maar af! Hoor ik Gray vrolijk zeggen.
Oeeehhh wat gaan ze doen? Dit is echt een kort hoofdstuk maar idc
Xx schrijveeerr
JE LEEST
How my life changed~ with the dolan twins
FanfictionTaylor is Nederlands meisje, of ze een leuk leventje hebt? Nee, ze word mishandelt door haar vader, haar moeder is nooit thuis en op school word ze gepest. Ze is het helemaal zat, ze besluit om te vertrekken naar Amerika. Haar tante vangt haar op, z...