Chapter 2

16 1 0
                                    

2014. Szeptember 03.


Lejtő


Miután megtörtént az én eget rengető bénázásom tovább mentünk, egyenest a szörnyű vég felé.


-Na akkor... El mondod mi a baj szívem? -próbáltam kihúzni belőle.


-Mondom nem nagy ügy. -hajtotta le a fejét.


-Kérlek. -próbáltam aranyos fejet vágni, hátha megenyhül, de én biztosan nagyon rosszul csinálhatom ezt, mert az én 'aranyos' fejemen mindenki csak elröhögi magát. Nem baj, a hülyeség odja a feszkót. Ez a mottóm.

A zebrán áthaladva, épp a kezéért nyúltam, hogy tudja, bármennyire is súlyos problémája van én mellette állok, de egyszerűen elhúzta a kezét, majd egy iszonyatosan nagyot lökött rajtam. Nem tudtam felfogni mi történt. Ráestem a kezemre, a szemem össze szorult, a lélegzet vételem a kétszeresére gyorsult. Fájdalmat éreztem az oldalamban. Egy pillanat volt minden. Csak vissza pillantottam a hideg földről hol lehet ő...


Egy ártatlan pillantás volt...


Egy apró mozzanat...


Mégis örökké megváltoztatott...


Nem hittem a szememnek. Ott feküdt a földön. Egy kocsi állt mögötte. A szeme csukva. Teste szabálytalan formában helyezkedett el. Nem tudom, hogy a sokk vagy az adrenalin hatására, de rohanni kezdtem. Három lépéssel átszeltem a köztünk lévő, nem túl nagy távolságot.


-Hé, Matt! Matt!? -nyögtem halkan a feje mellett térdelve.


Egy fiatal férfi ült le mellém és fogdosni kezdte Matt nyakát. A pulzusát kereste..

A szívem a torkomban dobogott. Nem tudtam értelmes szavakat kinyögni.


-Van pulzusa! Hívjanak mentőt! -kiáltott a mellettem lévő férfi.


-Istenem Matt.. -tört elő belőlem a sírás.


Egy mögöttem álló középkorú hölgy hívta a mentőket. Elmondta mi történt, adott egy kis leírást Mattről és elmondta nekik hol vagyunk épp. És mintha egy idegen helyről beszélt volna. Pedig a házunk előtti zebrán térdelek. Minden kiszállt belőlem. Az erő, az ész, az energia... Egyszerűen minden.

You are my drugWhere stories live. Discover now