Evet herkese merhaba ben Furkan şimdi sizlere bir hikayemi anlatacağım evet olayımız arkadaşım yiğitin evinde başlıyor.Arkadaşım yiğit ile uzun sürecek bir bisiklet yolculuğuna çıkıyoruz işte okul çıkışı takılma uzun bir bahçenin yanında bulunan uzun bisiklet yolunda giderken kalbimde kötü bir his vardı bugün bir olay olacaktı ve gün kötü olacaktı
.Ve sonra yola devam ederken bakıyoruz havada uçak benzeri bir cisim uçuyor ama kuyruğu var gibi.Bir kuş türüdür deyip geçiştiriyorum ve yola devam ediyorum.İşte sonrasında akşama geliyor hava ve eve dönüyoruz.Fakat o anda neler olacağı belirsiz.Mülayimçular her an heryerdeler:) tamam şimdi neler olabilir bir bakalım evet hikayemizde beklenilmeyen etkinlik şıklara göz atalım.A: Mülayimçular Gelecek Ve Yiğit ile Furkan'a Saldıracak.
B:Mülayimçular Havadan Sürü Halinde Uçup Şehire Saldıracak.
C:Mülayimçular Dost Canlısı Oldukları İçin Saldırmayacaklar.
D:Öyle Bişey Yokki.
Evet cevabınızı seçtinizmi Cevabımız (B)
Neyse hikayemize devam edelim tamam.dediğimiz gibi mülayimçular şehire saldırıyorlar ve bu olay Furkan'ın doğumunda Chroma(KROMA) denilen bir tür gazlı sihirli alan bölge vb. yerde olmasıdır.Yani mülayimçular Furkan'ın doğumunu gördü ve onu öldürmek için şehre saldırdılar.Furkan doğumunda bu olayın olduğunu bilmiyordu.
Yani bilmiyordum:) HEY DURUN BİR DAKİKA MÜLAYİMÇULARI TANIYOMUYSUNUZ ???
O zaman tahmin edin evet sıradaki sorumuz MÜLAYİMÇU KİMDİR NEYİN NESİDİR.
O Zaman Şıklar Gelin LütfenA:Mülayimçu pikaçunun mülayim bakanı ve kuyruğundan ateş salandır.
B:Mülayimçu bir pikaçu ejderhadır.
C:Mülayimçu pokemon go da pikaçunun evrim geçirmişidir.
Evet Cevap:)(A)
Evet Maden Cevabı Öğrendiniz O Zaman En Kısa Sürede Part 2 SİZLERLE!!!
HAZIRLAYAN:FURKAN PARLAK