A randi :)

3 1 0
                                    

Màr-màr lemondtam róla, hogy Enrique eljön értem, de akkor abban a pillanatban megcsörrent a telefonom.
Enrique volt az :)
-Halló-mondtam a telefonba
-Szia itt vagyok a hàz előtt-szólt Enrique a telefonba.
-Rendben akkor megyek is szia!-mondtam.
Enrique az autójával jött nagyon kis pöpec verda, de nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy milyen helyes volt Enrique. De komolyan mondom!😍😍. Egy sötétkék ingben egy fekete farmerben volt.
Mikor lementem màr nyitotta ki az autó ajtajàt.(hàt nem udvarias?)
-Nagyon csinos vagy!-mondta köszönés képpen Enrique.
-Köszönöm! Te se nézel ki rosszul- mondtam.
                         
                           ***

Egy étterembe mentünk a vàrosba. Hàt mit ne mondjak eléggé szép hely volt az az étterem. (Làsd a képen fent)
Beültünk a sarokba,mert azt a helyet talàltuk a legcsendesebbnek ahol lehet nyugodtan beszélgetni. Szerencsére nem voltak túl sokan az étteremben úgy, hogy teljes volt a nyugalom. Aztàn odajött egy pincér.
-Köszöntöm önöket mit kérnek-mondta a pincér.
-Vàlassz te.-mondta Enrique
-Rendben egy tésztasalàtàt kérek és egy sajttortàt.-mondtam a pincérnek.
Enrique ugyan azt kért mint én ;).
A vacsora közben nagyon jó elbeszélgettünk. Viccelődtünk, meséltünk magunkról egymàsnak stb. De ami a vacsora utàn következett arra nem számítottam volna. Megköszöntük a vacsorát és Enrique csak ennyit mondott:
-Még  van egy meglepetésem.
Na akkor màr nagyon furdalt a kívàncsisàg. Beültünk az autóba és mentünk az úton. (Wow milyen megfogalmazàs 😄)

Vote a folytatàsért ;) Dóri :*

Things to love ❤Where stories live. Discover now