(İrem, ve Derin uyanır kahvaltılarını yapar ve evlerinde şoförlerini beklemeye başlarlar.)
İrem şoförün sesini duyar ve aşağı iner fakat o da ne arabanın içinde Ceren....👿😠😡😫
İrem: (Ceren e baka kalır ve çok şaşırır.)Senin ne işin var burda??
Ceren: Bende senin okuluna yazıldım artık hep beraber okula gidip gelicez...😊😊😊
İrem: Sen öyle san!!!😡😠Bi dakka sen nerde oturduğunun farkındamısın???!!!
Ceren: Evet.Araba koltuğunda.
İrem: Ezikkk kalk çabuk ordan orası benim yerim!!!!!
(Ceren kalkıp yan koltuğa oturur.)
İrem: Orası Derinin yeri oraya da oturamazsın!!
Ceren: Peki..
(Ceren bu seferde diğer koltuğa oturur.)
Ceren: Şimdi oldumu ??
İrem: Orası da Ada nın yeri oraya da oturamazsın!!!!
Ceren: Ama ben nereye oturucam??
İrem:Bagajaaa!!!! E tabi istersen..
Ceren: Olur daha önce çok oturdum alışkınım yani sorun yok..
İrem Derin i arar ve onunla konuşur.sonrada şoförüne
Derini bugün okula babası götürecekmiş Adada kalkamadığı için bugün yokmuş ...(der..şoförüde peki İrem hanım der ve sonunda okula gelirler...) İrem okula gittiğinde herkes ona bakar e sonuçta okulun en popüler kızı sonra arkasından Ceren seslenir İrem irem nereye gidiyorsun ???
İrem: Sanane!!!!
Ceren: Peki ama bişey sorucam neden herkes sana hayran hayran bakıyor ??? Keşke banada böyle baksalar😊😊🙂😯
İrem: güzel olduğum için olabilir mi??? Çok istiyorsan herkesin sana bakmasını sağlayabilirim!!!
Ceren: Gerçekten mi????
İrem:Evet bak şimdi iyi izle!!!!!
(Der ve bağırarak)
İrem:Sen tam bir salaksınnnnnnn diye Ceren e bağırır!!!!!!
(Herkes cerene bakar ve gülerler ..sonra Derin gelir)
Derin: Kanka noldu herkes neden gülüyor.
İrem:Gel anlatayım!!!
(Der ve Derin le giderler ....Cerende ağlayarak sınıfına çıkar.Ve İremlerle aynı sınıfta oldukları için yine herkes Cerene bakıp güler ve onunla dalga geçerler......(öğlen eve geldiklerinde Ceren eve ağlayarak girer.Annesi kızım noldu neden ağlıyorsun der.Ceren de İrem beni sevmiyor...!!!!Ama neden ben ona bişey yapmadım!!Annesi: Seni daha tanımıyor zamanla sevicektir merak etme ...Ceren: İnşallah severr...😔😞😢😢der ........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPÜLER KIZLAR😘😍😎
Teen FictionOkulun en popüler kızları Derin,İrem,Ada ve aralarına katılmak isteyen Ceren......