Deci tot timpul îmi pierd timpul cu chestia asta dar tot nimeni nu face nimic. Ăărrgg! Bine ca prietenii mei fac totul sa para atât de ușor. Cand de fapt nu e deloc. Eu nu ma așteptam sa fie atât de greu sa îți creezi un canal de YouTube si popularitatea . Allie pur si simplu a făcut un video despre ea si acum are 3.500 de subscribers. Si asta s-a întâmplat ieri !! Iar eu încerc sa am măcar 10 de 2 luni. Nu mi se pare deloc corect. Poate ea are mai mult talent. Who Knows....!! Ma rog eu tot vreau sa stiu cu ce greșesc. De ce nu pot sa am si eu niște fani ?? Măcar 10 !! Nu..nu..ok.
- Hey Lauren. Ce mai faci ?
- Bine All. Tu ?
- Pai mi-am cumpărat o camera noua ca sa pot face Vloging sti ? Ca fani mei sa vadă ca îmi pasa de ei .
- Aha. Si poți sa îmi spui cum ai ajuns asa de populară pe YouTube ? Ce ai făcut de lumea te adora ?
- Laury scumpo, sti ca nu pot sa îți spun. Dacă îți spun nu te vei mai provoca înțelegi !
- Mda... dar măcar pot sa fiu si eu in Vlog-ul tău?
- Normal ! De ce crezi ca am venit la tine ? Doar sa te vad. Nu ! Ca sa te facem sa ai nu 10 subs. ci 1.000 ! Vrei ?!
- DACA VREAU ?! NORMAL !!!Si am început Vlogul. Allie a vorbit atât de frumos si atât de.. nici nu stiu cum sa descriu, de pe alta lume încât si eu m-am schimbat total in timpul vlogului. După ce trecuse de ora 1 am. am întrebat-o pe Allie dacă crea sa doarmă la mine . Evident ca a spus da si asta am făcut. Ea nu prea a dormit. A fost ocupată de editarea videoului asa ca nici eu nu am putut dormi. Am stat treze toată noaptea si am editat videoul impreuna. Allie folosea alte programe de editare si părea asa magic. Acum stiu cum sa fac sa fiu si eu populară. Yaaasss !!
Trecuse superba noapte albă iar noi adormite pe canapeaua din sufragerie. Nici nu realizasem ca peste noapte mii de persoane s-au uitat la Vlogul postat de Allie si de mine .
Ne-am trezit pe la 3 pm. Allie ma întreabă dacă vreau cereale sau clătite. Eu ii zic ca mai bine sa luam pizza. Daaa! Pizza.
Vine tipul cu pizza . El o vede pe Allie si ii cere un autograf doar ca de data asta a fost diferit nu doar ei ia cerut autograful ci si mie ! Credeam ca vises. O persoana random de pe strada îmi cere mie autograf!! Wow! Cel mai tare vis avut pana acum. La asta chiar nu ma așteptam. După ce il plătim Allie aleargă repede pana la calculator si îmi cauta canalul: LaurenSkay.com
- Lauren !! Vino acum !
Eu alerg de ma izbesc de canapea ajungând sa pup parchetul. Ma ridic si rămân uimita. Aveam 1.000 de subs. intr-o noapte . Una singura. Cred ca i-am bătut scorul lui Allie. Mama mia !!
CITEȘTI
Greu sa fi YouTuber
Short StoryDeci tot timpul îmi pierd timpul cu chestia asta dar tot nimeni nu face nimic. Ăărrgg! Bine ca prietena mea face totul sa para atât de ușor. Cand de fapt nu e deloc...