4. Wow !

10 3 0
                                    

Super ! Allie s-a trezit exact cand motorul mașinii s-a oprit si am pornit spre casa noastră noua. Allie a făcut o fata atât de haioasa cand a vazut casa. La fel si eu. Era asa de frumoasa si mare. Era bej deschis si avea geamurile foarte mari la parter si la etaj puțin mai mici. Priveliștea era superba. Agentul imobiliar ne spune bun venit in noua voastră casa si deschide usa cu un cod : 1484. Bun, deci trebuie sa ținem minte codul ala tot timpul.

După ce usa se deschide in casa era un hol foarte mare. In fata noastră era o sufragerie iar in dreapta o bucătărie. In stânga ușii de la bucatarie erau scările de a urca la etaj iar lângă scările pentru a merge sus erau scarile care duceau către subsol. Allie a vrut neaparat sa meargă sus asa ca fix cand agentul imobiliar a vrut sa ne dea indicatii ea a fugit la etaj sa vadă cum e. Noroc ca Jace a oprit-o fix cand a vrut sa pună primul picior pe scara. Toți ne uitam la ea. După ce Jace a adus-o înapoi ca agentul sa ne dea indicațiile. După vreo 20-25 de minute i-am dat banii. El ne-a spus : ședere plăcută si a plecat. După ce agentul a închis usa toți ne-am asigurat ca a plecat si apoi Allie a strigat : CINE AJUNGE PRIMUL SUS ÎȘI ALEGE CAMERA PRIMUL !!!

Cand am auzit asta am zbughit-o. Nu am ajuns prima dar eu mi-am ales camera a doua. Am fost mulțumită de alegerea făcută. Camera mea era mare si luminoasa. A lui Jace era cea mai mică dintre toate, dar lui nu i-a pasat. Calvin avea una asemănătoare cu a mea dar cu mai putine geamuri. Iar a lui Allie , bine-nțeles ca era cea mai mare. Ea nu s-a lăsat si a ajuns prima sus.

Se făcuse tarziu , dar eu tot am vrut sa filmez un Vlog nou la fel ca Allie. Nici nu aveam de ce sa il editez foarte mult. Trebuia sa ii pun "intro-ul" si gata. După ce l-am postat am coborât jos. Acolo Calvin era la bucătărie , făcea popcorn. Jace cu Allie făceau canapeaua sa fie confortabila de dormit pe ea pentru ca sus nu erau încă paturi ci doar camerele goale. Asa ca ne-am băgat toți unul in altul ne-am pus pătura pe noi si am început sa ne uitam la televizor. Allie nici nu apucase sa își ia ochii din calculator. Videoul ei trebuia sa fie perfect. Asa ii place ei. Mie sincer nu îmi pasa foarte mult de video. Pe mine ma interesa sa iasă bine si sa pot sa-l postez. Atât !

Era vreo 3 cand ne-am culcat. Toți adormiți unul peste altul.

Greu sa fi YouTuberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum