2. Aproape...

16 5 0
                                    

După ce ieri nu mi-a venit sa cred ce s-a întâmplat am început sa fac un vlog nou pe contul meu. După ce am filmat vreo 30 min. am sunat-o pe Allie, Jace iubitul lui Allie si Calvin iubitul meu ca sa mergem intr-o locație neașteptata pentru fanii mei si ai lui Allie. Super ! A venit Calvin.
Am urcat in mașina. Calvin tot ma întreba unde mergem ;unde mergem pana cand am ajuns. Amândoi eram in fata unei clădiri gigantice numita SunRisse. Peste 5 minute apar si Allie cu Jace. Eu deschid camera si...ACTION !!
Povestesc tot ce trebuia si fugim in clădire. Salutam si urcam la ultimul etaj. Acolo Calvin îmi face semn ca acolo sunt scările pentru a merge pe acoperiș. Jace ne face semn ca fix lângă scări sunt niște camere de filmat. Allie creeaza un plan si urcam pe acoperiș. Deschid camera si filmez. După ce am stat ușurați vreo 20 de minute un domn foarte drăguț care se uita fix unde eram noi jumătate de ora.

- Credeți ca a plecat?
- Nu stiu...Jace hai sa plecam si sa ne asiguram ca zona e liberă.
- Nuu !! E prea periculos.
- Stai calma scumpo ! Nu se va întâmpla nimic.
- Jace eu sunt cu Allie eu cred ca are dreptate.
- Off Lauren si tu ?! Credeam ca vom trai periculos toată viața noastră impreuna ! Si chiar nu vreau sa te pierd.
- Aww...mersi Calv !! Te iubesc . Dar tot nu vreau sa ajung la închisoare.
- Pai a trecut mult de cand a plecat. Nu cred ca mai e. In plus doar ne asiguram dacă a plecat adică doar ne ridicam puțin.
- Biiiinnnne !!! Dar sa fiți atenți. Nu mai vreau sa merg cu tiroliana de pe un zgârie-nor pe altul ca in Dubai ! Da??
- Hehe...bine, bine.

Cand au început sa se ridice inima mi-a stat pe loc. Credeam ca suntem morți. Nu stiu ce mi-a venit sa filmez fix atunci . Dar...am filmat. După nu mult băieții au alergat înapoi sa ne spună ca zona e liberă. Allie vroia sa plecam dar eu i-am explicat din nou ca era pentru o cauza nobila : Fanii Noștri ! Am mai stat acolo vreo 2 ore si după am plecat de frica sa nu se întoarcă paznicii. Am făcut la poze de ne-am umplut memoria telefonului, i-Padului, instaxului si al aparatului foto.

Am coborât. Jos erau 2 paznici care așteptau sa coboram. Calvin a improvizat si am ieșit din clădire pe geamul din spatele clădiri pe la 20 de etaje distanță. Allie nu se oprea din țipat : o sa mor, o sa mor , o sa mor... Cred ca îmi venea sa o pocnesc dar bine ca m-am abținut. N-a durat mult si am ajuns la mașina. Pe drum am început sa fac mai departe Vlogul. Cand am ajuns înapoi acasa Calvin m-a sărutat si mi-a șoptit ca sunt grozava ,m-a îmbrățișat si apoi cand a vrut sa plece l-am rugat sa rămână peste noapte. El a zâmbit si a răspuns cu un OK ! După ce ne-am schimbat si ne-am spălat am luat camera foto si laptopul si ne-am apucat de editat videoul. La cât am filmat si la cât am editat ne-a luat ceva. Ce mai aventura. Era sa fim arestați. Am fost pe aproape......

 Am fost pe aproape

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Greu sa fi YouTuberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum