HAYLEY
Vyzliekla som sa a vliezla do sprchového kúta. Pustila som na seba horúcu vodu a začala si to užívať. Dvere od sprchy sa otvorili a dnu vošiel Luke.
,,Si veľmi zlé dievča." zavrčal mi do ucha a pritlačil ma na studené kachličky chrbtom k sebe. Silno ma pleskol po zadku a na 100% mi tam zostal otlačok jeho ruky.
,,Ty máš tak luxusnú prdel." povedal a začal mi moju luxusnú prdel stláčať v rukách. Posledný krát ma pleskol a odišiel. Umyla som si vlasy a vyšla som z kúta. Obmotala som okolo seba uterák a vysušila si vlasy. Vyšla som z kúpeľne a namierila si to do izby. Otvorila som dvere a na mojej posteli ležal človek, ktorého som videla nie zrovna rada.
,,Prečo kurva si v mojej izbe a prečo kurva ležíš v mojej posteli?!" povedala som a ten dotyčný odtrhol zrak od notebooku a pozrel sa na mňa.
,,Luke povedal, že mám spať tu." zasmial sa a ešte viac sa rozvalil na posteli.
,,Tu spať určite nebudeš, gauč máš voľný." zdvihla som obočie a ukázala prstom dole schodmi.
,,Čo sa tu deje?" pripojil sa do našej debaty Luke.
,,On nebude spať v mojej posteli." otočila som naňho.
,,Veď moja je voľná." zašepkal mi do ucha a jemne doň kusol. Pretočila som očami a zo skrine si vytiahla nohavičky od Calvina a aj podprsenku a tepláky. Išla som späť do kúpeľne a obliekla sa. Rozčesala som si vlasy a vrátila sa do mojej izby. Luke tam už nebol. Postavila som sa na posteľ a kopla do Dannyho. Ten sa skotúľal z postele a spadol na zem.
,,Si blbá alebo čo? Buď choď za Lukom alebo padaj na gauč!" postavil sa a začal na mňa kričať. Založila som si ruky na prsiach a ukázala mu prostredník. Zrazu dovnútra vtrhol Luke, silno ma zdrapol za ruku a viedol z izby. Na chodbe si ma prehodil cez rameno a išiel somnou do jeho izby. Hodil ma na posteľ, sadol si na môj rozkrok obkročmo a rukou mi zakryl ústa.
,,Kľud, aj ja sa ho snažím odtiaľto dostať." povedal vážnym výrazom a jeho ruku nahradili pery. Ruky som mu zamotala do vlasov a zaťahala za ne. Vzdychol mi do úst a vkĺzol jazykom do mojich úst. Bolo to pomalé ale vášnivé.
,,Som hladný." vyrušil nás Danny, ale my sme za od seba neodtrhli. Jedným okom som sa naňho pozrela. Stál opretý o zárubňu a ruky mal založené na prsiach.
,,Daj si nejaké cereálie zo špajze." zamrmlal Luke medzi bozky. Danny tam stále postával a pozeral sa na nás.
,,Fakt sa tu chceš pozerať na to, ako klátim tvoju ex?" spýtal sa ho Luke, ale Danny tam stále iba stál.
,,Bože, tak ti idem niečo uvariť." Luke sa postavil a Danny sa doširoka usmial. Ja ho raz zabijem. Premiestnila som sa do kuchyne a Luke stál za šporákom. Danny bol rozvalený na gauči a pozeral telku. Posadila som sa na linku a sledovala Luka ako varí. Vedľa mňa bol položený pornočasopis, tak som ho vzala a začala si čítať.
,,Vráť mi to." povedal Luke a snažil sa mi vytrhnúť časopis z rúk.
,,Bol tu položený, tak mi ho nechaj a var." zoskočila som z linky a utiekla do izby spolu s časopisom.
LUKE
,,Počkaj večer!" zakričal som aby ma počula.
,,Ale čo? Našla tvoje pornočasopisy?" zasmial sa Danny. Hodil som po ňom vražedný pohľad a on sa usadil na linku, tam kde predtým sedela Hay.
,,Nabudúce si odtiaľ aspoň zotri to semeno." naštvane hodila Hay po mne časopis.
,,Mala si ho zlíznuť." vyplazil som jej jazyk a ona ma päsťou udrela do ramena.
,,Broučínku." zaťahal som ju za líca a dal jej pusinku na jej mäkké vankúšiky.
,,Poď." chytila ma za ruku a tiahla po schodoch do izby.
,,Dovar si to." zakričal som na Dannyho a vpadol s Hayley do izby.
***
Ďalšia časť bude, ak tu bude 5 votes.
DU LIEST GERADE
Potrestaná /15+/
JugendliteraturHayley Worth (16) ide neskoro večer von a nevšimla si slepej uličky. Danny Carter (20) išiel za ňou a čakal kým zistí že tá ulička je slepá. Prídu k Dannymu domov a tam ju potrestá, následne ošuká. Hayley rodičov vôbec nezaujíma takže sa presťahuje...