cinema

1.1K 20 0
                                    

DANNY

Dojedli sme a ja som si sadol do obývačky a zapol si telku. Hayley išla hore do izby. Je tu horko jak hovado a ja mám na sebe tričko a tepláky. Logic lvl. Danny.

,,Čiči." zavolal som na Ambru a potľapkal na miesto vedľa seba. Vyskočila za mnou a pritúlila sa ku mne.

Prišla už aj Hayley a hlavu si položila na moje stehná. Rukou zablúdila pod moje tričko a začala ma hladkať po tehličkách.

,,Čo keby sme išli večer do kina?" spýtal som sa jej a ruku jej položil na pokrčené koleno.

,,Áno!" zajasala a nadaľej ma hladkala.

,,Dávajú Suicide Squ-." ani som nestihol dohovoriť, pretože ma predbehla.

,,Áno, áno, áno, poďme na Suicide Squad!" vykríkla a sadla si mi na kolená. Sedela na mojom rozkroku a ruky mala okolo môjho krku. Jazykom som jej vkĺzol do úst a rukami stláčal jej úžasný zadok. Posadil som ju naspäť vedľa seba, lebo som potreboval zavolať Lukovi.

,,Čau, bro." ozval sa hlas na druhej strane.

,,Čau, máš dnes večer čas?" spýtal som sa ho. Hayley sa sklonila k môjmu rozkroku a vytiahla mi penis z teplákov.

,,Nooooo... asi aj mám." povedal. Olízla ho po celej dĺžke a palcom začala trieť špičku.

,,Bro, musím si odbehnúť. Zachvíľu ti zavolám." rýchlo som to ukončil a nechal sa unášať jej pusou.

Do pusy sa jej zmestil iba kúsok z mojej dĺžky, tak si pomáhala rukou. Určite bola vlhká, tak ako ja tvrdý.

Prsty som jej vplietol do vlasov. Občas mi po ňom prešla zubami, čo ma privádzalo k šialenstvu.

Zacukalo mi v penise a o pár sekúnd mala v puse všetko moje semeno. Zatvoril som oči a nechal odoznievať svoj orgazmus. Vstal som a spolu s Hayley sme išli do izby. Vyzliekol som sa do boxeriek a zvalil sa do postele. Po pár minútach som okamžite zaspal.

***

,,Láska, vstávaj." jemne somnou mykala Hayley. So zatvoreními očami som sa ponaťahoval a pretočil sa na chrbát.

,,Ešte chvíľku." zamrmlal som a prikryl sa. Pootvoril som oči a zbadal som ju ako tam stojí len v nohavičkách. Kusol som si do pery pri pohľade na jej odhalené prsia. Vystrel som ruky jej smerom a ona pochopila. Prišla bližšie ku mne a ja som jej stisol kozy.

,,Toto ťa nikdy neomrzí." povzdychla si a otočila sa na odchod. Chytil som jej ruku a zvalil ju na seba. Jazykom som zablúdil do jej úst a začal preskumávať každý kúsok.

HAYLEY

Našu jazykovú vojnu opäť a znova vyhral Danny. Odtiahli sme sa a Dannymu zazvonil mobil. Stihla som ho zobrať skôr než on.

,,Áno?" zdvihla som to.

,,Čau, Hayley. Kedy mám prísť?" spýtal sa Luke.

,,Nooo, asi tak za pol hoďku." povedala som a Dannymu zakryla rukou pusu, lebo sa chystal niečo povedať.

,,Dobre budem tam, ahoj." povedal a zložil.

,,Bude tu za pol hodinu." povedala som a Dannymu odkryla pusu. Vrhol sa na moje prsia a začal ich obdarovávať bozkami. Niekto zazvonil, obliekla som si Dannyho biele tričko a išla dolu. Akonáhle som otvorila, ten dotyčný na mňa vylial vodu. Moje vlasy zostali suché, ale od krku dole to už neostalo. Ten skurvený dotyčný bol skurvený Luke, ktorý sa išiel poštať od smiechu.

,,Prepáč, ja som si myslel, že pôjde otvoriť Danny." rehotal sa.

,,Čo sa tu deje?" ozval sa Danny a keď uvidel mňa, dobre sa tiež nepošťal! Keďže som mala biele tričko bez podprsenky + som bola celá mokrá, tak mali krásny výhľad na moje prsia.

Vybehla som hore a vyzliekla sa. Usušila sa uterákom a prešla son k šatníku. Odtiaľ som si vybrala čierne tangá, čiernu podprsenku, čiernu sukňu do pol stehien a čierny koženný crop-top bez rukávov.

Sadla som si pred veľké zrkadlo a začala sa líčiť. Dala som si mejkap, korektor, urobila som si čierne tiene, linky, špirálu a všetko som zakončila rudým rúžom. Rozpustila som si vlasy a rozčesala si ich.

Dala som si na seba ešte červeno-čiernu kockovanú košeľu a išla do kuchyne. Keď ma uvideli dobre, že im oči nevypadli. Naliala som si Colu a sadla si na barovú stoličku. Luke sa premiestnil do obývačky a pustil si telku. Danny podišiel ku mne a objal ma okolo pása.

,,Sekne ti to." zašepkal mi do ucha a začal ma bozkávať na krku. Zoskočila som zo stoličky a obula som si Creepersky.

***

Film skočil cca po 2 hodinách a tak sme sa pobrali domov. Nasadli sme do auta a ja som si sadla na Dannyho kolená. Začala som mu rozopínať gombíky na košeli.

,,Miláčik, až doma. Auto pokrstíme inokedy." zasmial sa a naspäť si ich zapol. Zastavil pred domom.

,,Láska, bež hore ja si idem ešte niečo vybaviť." dal mi pusu a vystúpila som. V obývačke na gauči ležal Luke bez trička a sladko spal. Sadla som si k nemu a pohladkala ho po chrbáte. Strašne mi pripomína Dannyho. Hlavu si položil do môjho lona a ruky obmotal okolo môjho pása.

,,Prepáč, ja som ťa vážne nechcel obliať." ospravedlniť sa a stále mal oči zatvorené.

,,To je v pohode." povedala som a postavila sa. ,,Hneď prídem, idem sa len prezliecť."

Odcupitala som do izby a nechala si privreté dvere. Vyzliekla som si sukňu, crop-top a podprsenku. Zvalila som sa do postele. Ponaťahovala som sa a odmaľovala. Obliekla som si ružové tielko na spanie s nápisom Babygirl a išla späť do obývačky.

,,Poďme sa rozprávať." povedala som a vypla telku. Luke sa postavil a zapol malú lampičku.

,,O čom sa chceš teda rozprávať?'' spýtal sa pre zmenu on.

,,O tvojich tetovaniach.''

Potrestaná /15+/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang