Ik loop naar beneden en pak mijn ontbijt. Wij wonen niet zoals de normale mensen we wonen er zelfs ver vandaan. Waarom? Dat weet ik ook niet. 'Jade schiet op je moet naar school' ik zucht sta op en pak mijn tas. 'Doei' en ik sluit de deur.
Op school komen mijn vrienden al snel naar me toe. Ik ben veel op mezelf maar zij lijken mij wel te begrijpen. 'Wat heb jij toch met dat armbandje?' Vraagt iemand aan me. Ik haal mijn schouders op en loop naar mijn eerste les. De dag gaat redelijk snel voorbij.
Onderweg naar huis loop ik door het bos, zoals altijd. Mijn ouders hebben het liever niet. Ze zijn bang dat ik verdwaal en in een klif terecht kom. Het begint al een beetje te schemeren. Ik snuif de boslucht op en loop door.
'Ik heb het verknalt' ik zucht en kijk naar boven. Het is inmiddels al best donker geworden en ja hoor ik ben de weg kwijt. Ik smijt mijn tas neer en ga zitten. Mijn handen verstop ik in mijn gezicht. Ik schrik op als ik een wolf hoor huilen. Alert kijk ik om me heen. Het is ineens erg stil. Op dat moment komt er een groot beest op me afgerend. Ik weet niet hoe snel ik op moet staan. Ik ren door bosjes maar het beest komt steeds dichterbij. Dan kom ik bij een klifrand terecht. 'Je hebt 2 keuzes' fluister ik in mezelf. 'Springen of vermoord worden' ik kijk naar beneden, waar een klein riviertje stroomt. 'Dit was het dan' en ik doe mijn ogen dicht. Ik hoor een krijs en ik doe mijn ogen voorzichtig open. Iets had de beer pijn gedaan waardoor het weggerend is.
---
Hooiii dit is het begin van een groot verhaal dat ik van plan ben. Ik weet het is nog niet zo goed maar ik hoop dat dat wel komt☺X🐺
JE LEEST
The Unknown Wolf
WerewolfEen verhaal over Jade die dacht dat ze alles van haar zelf al wist.