~18(M)~

11.4K 366 431
                                    

Taehyung içeri girdiği gibi kendini koltuğa atmıştı.Jungkook ise yanına sıvıştı.

Taehyung?
Evet,o Jungkook'a göre tapılası,kutsal bir kişiydi.
Evet,gerçekten böyle düşünüyordu ve bu yüzden ona dokunmak istemiyordu.

Sanırım artık dayanamayacaktı.Tae'nin dudaklarına dikkatlice bakmaya başladı,küçük olan.

Tae'ye bakmak bile kudurtuyordu onu.
Onu düşünmek bile.

Taehyung ise,sadece bu aralar bir şeyler hissettiğini anlıyordu.Taehyung biseksüeldi.Bu yüzden korkuyordu.

Ne için mi?
Kızlardan korkuyordu,Jungkook kıskanılası bir güzellikteydi.Taehyung'ta öyle bu yüzden korkuyordu işte anlıyor musunuz? kendine ve Kookie'ye zarar gelmesinden korkuyordu.

Jungkook'un ona baktığını fark etti ve yüzünü aşağıya doğru eğdi.

"Bak,Jungkook ben aktan çıkmış bir süt kaşık değilim,benden daha güzelleri,yakışıklıları var acı çekmeni istemiyorum"

"Hyung,lütfen sen benim için HARİKA tanımının somutlaştırılmış halisin.Benim için senden iyileri yok anlıyor musun?Hayatımı sana adamak istiyorum,,Sadece benim olmanı..."

Diyerek Tae'ye daha fazla yaklaştı.

Taehyung dudağında ki baskıyla irkildi.Şaşırmıştı,Kookie'nin bu kadar sadık olacağını bilmiyordu.Artık öğrenmişti.

Jungkook,ateşli bir şekilde öpmeye devam ederken,Tae'de karşılık vermeye başlamıştı.Kook gülümsedi.

"Hyung,beni hissetmeyi istiyorsun değil mi?"

Çapkın bir şekilde Taehyung'a bakıyordu.

"Sanırım,evet Kook!"

Dedi ve öpüşmeye devam ettiler.Jungkook ellerini büyüğünün t-shirt'üne yöneltti.Ve t-shirt'ün üstünden Tae'nin sol tomurcuğunla oynamaya başladı.Çok sıkıyordu.Taehyung utandığı için bir yandan inlememeye çalışıyordu, ama Kookie'nin bu hareketiyle inledi.

Jungkook kendi t-shirt'ünü çıkarttı ve büyüğüne yöneldi yaramazlık peşinde ki parmakları.

Onun da üzerini çıkarttı,küçük olan artık dudaktan ayrıldı ve boyna doğru yöneldi.Kızartıp,morartana kadar emecekti onu.

İşini hızlı hızlı hallediyordu Kook,sabırsızdı.

"Çok acelecesin mmph... KOOK!"

Jungkook,kasıklarına inmişti,ağır bir şekilde Taehyung'un inlemesinin nedeni buydu :3.

Kook,ellerini Tae'nin pantolonuna gönderdi ve aşağıya doğru indirdi.

Boxer'ın üzerinden Tae'nin erkekliğine öpücük bıraktı.

Taehyung dayanılmaz bir şekilde inledi.

Daha önce ne bir kızla,ne bir erkekle yapmıştı ikisi de.

Acemilerdi,ama Kook bunu pek belli etmiyordu.Boxer'ını aceleci bir şekilde indirdi ve erekte olmuş penisi birden ağzına aldı Kook.

Kolay olmuştu,sınırları zorlamıyordu penisi.Tadı çok hoştu.Taehyung erkekliğinde hissettiği ağız ile çığlık-inleme karışımı bir şey bırakmıştı ortaya.

Jungkook,ağzından erkekliği çıkardı ve tekrar öpmeye yöneldi.

Öpüşmüyorlardı,DİLLER ARASI SEX KAVGASI YAPIYORLARDI.

En sonunda Kook pes etti ve Tae'nin kulağına eğilerek,tahrik edici bir şekilde sordu.

"Hazır mısın,bebeğim?"

Hyungtan birden Bebeğime terfiye etmişti Jungkook.Normaldi.

"E-evet Kookie'm"

Diyerek yanıtladı Tae.

Jungkook kendi pantolonunu ve boxerını çıkardıktan sonra Tae'yi domalttı.Ne kadar tecrübesiz olsa da,kendini teselli etmek için izlediği şeylerden(anladınız siz onu) ne yapacağını biliyordu.

Taehyung ise bilgisizdi.Sadece içine girileceğini biliyordu.

Kook,deliğe yanaştı ve ne kadar dar olduğu tartışılmazdı bile.Çok dardı.Bu Kookie'yi daha fazla kudurtuyordu.

Parmaklarını,Tae'ye yalattıktan sonra,tek parmağnı deliği yöneltip,yavaşça soktu.

"Ah...!agghh!jungkkookmpphhh aaa acıyor!"

"Geçicek..."

Diyerek poposuna şaplak attı.

Taehyung,sadece acı hissediyordu ama bunu hoşlandığı bir kişinin yapması zevkte veriyordu.

Jungkook ikinci parmağını da soktuktan sonra,büyüğünün üyesini çekiştirmeye başladı.

Taehyung,iki yandanda vücuduna temas eden eller ile eşsiz,benzersiz bir zevk yaşıyordu.

Jungkook,büyüğünü genişletmek için iki parmağı delikte açıp-kapıyordu.Kısacası makas hareketini yapıyordu.

"jungoopommhgğ ahh! acıyoğrr!"

"Ahhmm saakiin oll"

Diyerek üçüncü parmağıda gönderdi ve büyüğü kaçmaya çalıştı fakat olmuyordu Jungkook buna izin vermezdi.Sırtına ıslak bir öpücük kondurduktan sonra parmaklarını dar olan delikten çıkardı.Elini Tae'nin üyesinden çekti.

Kendi,erekte olmuş penisini bir kaç kere çekiştirdikten sonra üyesinin ucunu,deliğe gönderdi.

Büyüğü,çok güzel inliyordu...
Taehyung'un inlemesi Kookie'nin hoşuna gidiyordu.

"jungkookmhhp daha fazlasını aahh mhhmm istiyorum!"

Demesiyle,Jungkook Tae'nin içine girdi.Büyüğü sadece inliyordu,ama zevk alacaktı bu kesindi.Bir kaç saniye delikte durduktan sonra Jungkook sordu;

"Hazır mısın?mhppm"

"Ahh kıpırda KOOK! BECEF BENİ!"

Diyerek bağırdı Taehyung.

Jungkook,hızlı bir şekilde delikte gel-git yapıyordu.Tae artık zevk almaya başlamıştı.Elini penisine getirerek çekiştirmeye başladı kendini.

Kook'un penisi sınırları zorluyordu.Büyüktü.Taehyung'ta bunu sevmişti.

"AHMPOHHGGGMMNKOOOKK"

Bu inleme ile küçük olan,büyüğünün zevk noktasını bulmuştu bir kaç kere oraya vurduktan sonra Jungkook,Tae'nin içine,Taehyung ise koltuğa menilerini bırakmıştı.

Tanrım,çıldırıyorum kendi hikayem ile sevişeceğim bir sn LQOWLHSLQHSLQHDLHCLWIWJF neyse övünmek gibi olmasın ama çok hoş sevişirdi dmi .s PwjwlePWJSLDHSLWHLF like atıp,yorum yapmayı unutmayın yoksa hakkımı helal etmiyeeğm... tm şakaydı .s

hidden perver†|VKOOK|(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin