23 Final-

6.6K 245 328
                                    

Taehyung

Seviştikten sonra gitmişti.E malum dans gösterisi vard-

HAH!?

BİR DAKİKA!

DANS GÖSTERİSİNE SAATLER KALA BENİ SİKTİ!

AMAN TANRIM DELİĞİM!

SALAK TAE!

AH...BEN NASIL DANS EDECEĞİM?

Diye endişe ettikten sonra Jungkook'a yazmaya başladım.Online değildi ve yazmıyordu.

taesex:
OROSPU ŞENİ
AMAN
SENİ
AHH DELİĞİM
DANS GÖSTERİSİ VARDI NİYE HATIRLATMIYON

Yazıyordum,yazıyordum ve yazıyordum.Cevap alamıyordum.Niçin?Neden? Amaan CÖNGÜK bu (Jungkook bu) sonuçta bir işler çevirmez ki.

Jungkook

Evden...
Sesler geliyordu.

Neydi bu?

Annem...

Evde yalnızdı.

Bir şey olamazdı,değil mi?

DEĞİL Mİ!

Kendime kızmayı bırakıp zili çaldım.Tanrım...korkuyordum.

Kapı açıldı.
----

Jungkook yeri kanlar içinde görünce annesinin psikopatça gülen gözlerine baktı.Geri adım attı...Kapı kapandı.Annesi cebinden silah çıkardı.Ne oluyordu!?Daha bir saat önce güle oynaya çıktığı ev...Şimdi kanlarla doluydu ve şuan annesi ona silah doğrultmuştu.

"A-anne! N'apıyorsun!?Bırak şu silahı!"

"Bunlar ne Jungkook!"

Diyerek (Jungkook'un) telefonunu çıkardı.Evet evde unutmuştu,telefonunu.

"B-ak anne-"

"SEN GAYSİN! VE GİDİP ELALEMİN YAVŞAĞINA YAVŞIYORSUN!-"

"SEN KİME YAVŞAK DİYOSUN!O BENİM SEVGİLİM-"

Ve silah sesi duyulan evden bir daha bağrışma sesi gelmemişti.Gelmeyecekti,gelemeyecekti.
---

7 yıl sonra

Taehyung

Sokakta yürüyordum.Yürüyordum.

Sadece önüme bakıyordum.Kimseyi görmek istemiyordum.Hiç bir ses.

Sokak dansçılarından...NEFRET EDİYORDUM! DANSTAN! HER ŞEYDEN.

SIRF GAY - BİSEKSÜEL DİYE OROSPU BİR KADIN YÜZÜNDEN ÖLDÜRÜLEN...SEVGİLİM.Onu kendimden çok seviyordum.Özlüyordum.

Gözlerimden yaşlar aksa da,onu geri getiremeyecektim.Biliyordum.AMA HALA DUA EDİYORDUM.

Bugün hastaneye gitmemiştim.Gitmeyeceğim de...Onlar benden Jungkook'umu unutmamı istiyor.NASIL UNUTURUM onca güzel,sevimli,sıcak anılarımı...HA NASIL!?

O şimdi cenetteydi.Annesi denilen o kadında hapishane.Ben ise sokaklardaydım.O olayı öğrendiğim zaman ne dans gösterisine gitmiştim ne de,başka birşey.Ben o gün öldüm.Ben onunla beraber öldüm.Ben yaşayan bir ölüyüm.Bedenen dünyada olsamda,ben ölüyüm.

Gözyaşlarım dökülüyordu!Kurumuyordu işte...

7 yıldır kimseylen konuşmuyordum.Hastane-ev-ev-hastane.

Ve o olay olduğu gün o semtten,taşınmıştım.

Nafile,unutulmuyordu işte.

Açtım ve mesajlarımıza baktım.İlk konuşmalarımıza...

N'apıyorum...kendimi daha çok öldürüyordum.

O ölmüşken benim yaşamama bir neden yoktu.Değil mi?
----

Taehyung,o semte 7 yıl sonra ilk defa ayak bastı.Ve ilk defa buluştukları o parktaki uçuruma yöneldi.

"Biliyor musun,park senden de nefret ediyorum.AMA İŞTE SANA İHTİYACIM VAR."

İnsanlar,Taehyung'a bakıyordu.

Kendini uçurumun uçsuz bucaksız,bensizliğine bıraktı.
----

Evet kötü son yapmak istedim.Aslında daha fazla yer vardı (bölüm) ama kısalttım nys.

hidden perver†|VKOOK|(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin