Baek's pov ;
" baek ေစာင့္ေနတာ ၾကာျပီလား ? "
ဂ်ဴ တီကုတ္ကို အလ်င္အျမန္ ၀တ္လာဟန္တူေသာ Yeol ရဲ႕ နဖူးေပၚမွာ ေခြၽးေတြကစို႔လို႔ ..
ျပတင္းေပါက္ကို လွမ္းၾကည့္ကာ တစ္ေယာက္တည္းေတြးေနတုန္း သူ၀င္လာေတာ့ အေတြးစမ်ား ပ်က္သြားကာ နွဳတ္ခမ္းထက္ အျပံဳးမ်ား ေရာက္လာေလသည္ ။
" ဟင့္အင္း မၾကာေသးပါဘူး "
အမွန္တစ္ကယ္က မ်က္လံုးနွစ္လံုး စဖြင့္လိုက္ကတည္းက သူ႔အား ေစာင့္ေနမိသည္ကုိေတာ့ မသိေစလို ..
ေစာင့္ေနသည္ဆိုတာကေတာ့ ဒီေန႔ သူနဲ႔အတူ Physiotherapy word ( ျပန္လည္သန္စြမ္းေရးဌာန) သို႔ အတူသြားရန္ ..
အစကေတာ့ Kai နဲ႔ အတူ ေလ့က်င့္ခန္းသြားလုပ္ရန္ ျပင္ဆင္ထားေပမယ့္ yeol က သူလိုက္ေပးပါ့မယ္ဟု ေတာင္းဆိုလာေလရဲ႕ .. ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ၀မ္းေျမာက္စြာ သူ႔အဆိုအား လက္ခံမိျခင္း ..
" လာခါနီးမွ အေရးေပၚ patient တစ္ေယာက္ေရာက္လာလို႔ ေနာက္က်သြားတာ .. ေတာင္းပန္ပါတယ္ "
ကြၽန္ေတာ့္အား ျပာျပာသလဲ ရွင္းျပေနသည့္သူေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ပင္ ျပန္အားနာလာမိတဲ့အထိ ..
ထို႔ေၾကာင့္ သူ ေျပးလာေလသလား .. ေနာက္က်မည္စိုး၍ေလ ..
ဘာရယ္မဟုတ္ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲ ၾကည္နူးမိျပန္သည္ ။
" ရပါတယ္ .. Yeol က အလုပ္ဒီေလာက္မ်ားတာကို နားလည္ပါတယ္ .. "
" ေကာင္းပါျပီဗ်ာ .. ကဲ သြားၾကတာေပါ့ "
Yeol ရဲ႕ ဦးေဆာင္မွဳနဲ႔အတူ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရန္ အခန္းထဲမွ ထြက္လာခဲ့လိုက္ေတာ့သည္ ။
" byun baekhyun shi .. လက္ေမာင္းရင္းကို အရင္ဆံုး စစ္ေဆးၾကည့္မယ္ေနာ္ "
" ဟုတ္ကဲ့ "
ဆရာ၀န္ စစ္ေဆးေနသည့္အေတာအတြင္း ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေတြက ကေယာက္ကယက္ .. အဆင္ေျပပါ့မလား ? အရင္လို ေရျပန္ကူးနိုင္ပါဦးမလား ?
စိုးရိမ္စိတ္မ်ားေၾကာင့္ လူက တုန္ရီစြာ တံေတြးကိုသာ ျမိဳခ်ေနမိသည္ ။ လက္မ်ားလည္း ေၾကာက္စိတ္ေၾကာင့္ ေအးစက္လာသလို ..
YOU ARE READING
My Lodestar
Romanceမင္းဟာ ေမွာင္မိုက္ေနတဲ့ ငါ့ဘဝအတြက္ေတာ့ လမ္းၿပၾကယ္ .. Chanbaek yaoi Type- Romance , Drama By.. @PuppyYoda_Lover