Ep - 3 ( Final )

4.1K 446 9
                                    

Baek's pov;

" baek အတြက္ ထာ၀ရ လမ္းျပေပးနိုင္တဲ့ .. အလင္းေရာင္ေပးနိုင္တဲ့ လမ္းျပၾကယ္ေလး ျဖစ္ခြင့္ေပးပါ "

ကြၽန္ေတာ့္ မ်က္လံုးထံ စူးစိုက္ၾကည့္ကာ ခ်စ္စကားဆိုလာတဲ့အခါ ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ နွလံုးသားေလးဟာေတာ့ ထိန္းခ်ဳပ္နိုင္စြမ္း ကင္းမဲ့လ်က္ ..

" ခ်စ္တာလား ? ဒါမွမဟုတ္ သနားတာလား ? "

အခ်စ္ဆိုရင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ၀မ္းေျမာက္စြာ ခံယူနိုင္ေပမယ့္ သနားတာဆိုရင္ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ အခ်စ္ကို ကြၽန္ေတာ္ ျငင္းပယ္မွာပါ .. သနားစရာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္ သူ ကြၽန္ေတာ့္အား ျမင္သည္ကို မၾကိဳက္ .. ။

သူကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္အေမးအဆံုး ပါးခ်ိဳင့္ေပၚသည္အထိ နူးညံ့စြာ ျပံဳးေလရဲ႕ ..

" ကိုယ္ကေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာကို တစ္ျခားအရာေတြနဲ႔ ေရာျပီးမေတြးေစခ်င္ဘူး .. ဒီအတိုင္းေလး အခ်စ္ကို အခ်စ္လို႔ပဲ သီးသန္႔ေတြးေပးလို႔မရဘူးလား ? ကိုယ္မင္းကို ခ်စ္တယ္ .. တန္ဖိုးထားတယ္ .. ေစာင့္ေရွာက္ေပးခ်င္တယ္ .. ပင္ပန္းေနတဲ့အခ်ိန္ ကိုယ့္ရဲ႕ပခံုးကို မွီတြယ္ေစခ်င္တယ္ .. ဒါအခ်စ္ပဲ မဟုတ္ဘူးလား ? "

သူ႔စကားအဆံုး ကြၽန္ေတာ့္ရင္ထဲ ၾကည္နူးမွဳက လွိဳက္ခနဲ .. သူ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘယ္ေလာက္တန္ဖိုးထားလဲဆိုတာ သူ႔မ်က္၀န္းကတစ္ဆင့္ ျမင္နိုင္သည္ေလ ..

" ကိုယ့္ကို ခ်စ္လား ? "

ကြၽန္ေတာ့္ ပခံုးကို သူ႔လက္ျဖင့္ ဆုပ္ကိုင္ထားကာ ေမးခြန္းထုတ္လာေလေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ဟာ ရွက္ရြံ႕စြာပဲ ေခါင္းငံု႔မိလ်က္သား ..

" ကိုယ့္ကို ၾကည့္ျပီး ေျဖပါကြာ.. ေနာ္ "

" အင္း "

သူ႔မ်က္နွာအား မၾကည့္ရဲသည္မို႔ ေခါင္းငံု၍သာ အသံျပဳမိသည္ ။

" အာ !! ကိုယ့္မ်က္နွာကို ၾကည့္ျပီး ခ်စ္တယ္လို႔ ေျဖေလ "

အင္း လို႔ေျဖျပီးျပီကို ရစ္ေနေသာသူ႔အား အလိုမက်စြာ ေခါင္းေမာ့ကာ မ်က္ေစာင္းထိုးမိေတာ့ သူက ေခါင္းကိုလွန္ကာ ဆြဲေဆာင္မွဳရွိစြာ ခပ္ဟဟရယ္ေလရဲ႕ ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My LodestarWhere stories live. Discover now