Poznali jsme se typickým způsobem dnešní doby. Přes facebook. Mnoho mých kamarádek tenhle styl seznámení neakceptuje, ale mi nepřipadal nějak zvláštní.
Naopak. Dokázala jsem tam vztahy navazovat mnohem snadněji.
A tak jsem se zamilovala do kluka, který byl vyhlášený po celém městě a jeho kouzlo zasáhlo i mě.Bylo to na konci školního roku. Ukončovala jsem základní školu a vydávala se na střední, s čistým štítem.
,,Ahoj" stoupla jsem si těsně k němu a rozpacitě se mu podívala do očí.
,,Ahoj" jeho hlas byl příjemný. Melodický. A samozřejmě sexy způsobem chraplavý.
,,Půjdeme se projít.." Nebyla to otázka, zkrátka to konstatoval.
Úvodní rozhovor vždy vede k trapným fotmalitám, proto se je nehodí ani vyprávět.Seděli jsme na počmárané lavičce u kostela, který byl obklopený hřbitovem. Ani jeden z nás nemluvil. Jen jsme poslouchali sumějící listí, daleké svištění aut a tukavý zvuk, který vydával malý kos, poskakujicí na vršku sloupu.
Byla to typická chvíle, kdy se čeká, že se kluk s holkou políbí, ale já měla pevnou zásadu.
Líbal se s klukem až k němu něco cítím, a to se o Harrym říct nedalo.Ač byl pěkný, možná dokonce krásný, také chytrý, bohatý a vysoký. Uvnitř sebe jsem cítila, že tady něco nehraje. Bylo by to až příliš jednoduché a krásné na to, aby to byla pravda.
Proto jsem si stála pěkně za svým a k tomu polibku se neměla.Jeho prsty poskakovali na hranách lavičky a vydávali tiché bubnováni. Podrážky bot mu šoupaly o štěrk, který nepříjemně vrzal. Svůj pohled zvedl ze země a střetl se s tím mým.
Bez toho aby očima uhl, začal se naklánět mým směrem.
Jeho oči jasně říkali: Ha, mám ji v hrsti. Jsem prostě tak neodolatelný, že mi každá podlehne.
Moje hlava byla podobně naklinena jako ta jeho.
Byl jen pár centimetrů ode me, když jsem se usmála a narovnala záda. Tím jsem se od něj dostatečně vzdálila a nechala ho v pochybách.
V prvních vteřinách bylo vidět, že ho mé chování zaskočilo, samozřejmě byl ale hrdý na to aby uznal porážku. Nedal nic na jevo. Jen mi věnoval krátký úsměv a nadechl se k rozhovoru.Řešili jsme hlouposti. Ale oba jsme se cítili dobře. Byli to klidné chvíle jen nás dvou.
A i když jsem měla svůj zákaz líbat kluka, ke kterému nechovám city, moje myšlenky každou chvíli utíkali vstříc lechtivým představám, které byli naprosto nemístné.
Znáte ty představy. Jak se vás dotýká. Drží vás v náručí. Líbá vás. A vy se cítíte být jen jeho. Chcete být jen jeho, celá se mu odevzdat. Dám mu vaše tělo, duši a srdce.
Srdce, které on později bez problému rozpůlí ve dví.,,Jak byste se zachovala teď v tu chvíli, kdyby jste dopředu věděla jak moc vám později ublíží?"
,,Políbila ho."Ten začátek, to byli jen vzpomínky. Současnost je taková, že právě sedím u své terapeutky a vypravím ji svůj milostný románek.
Většinu svého života přemýšlím, co by kdyby. Mám špatný pocit z toho, že jsem nic nedokázala, z toho že se nehnu z místa, a pořád si říkám, že tím, že budu doma sedět na zadku se ani nikdy nepohnu. Ale možná, že je to právě to co potřebuju. Vypsat se z celého svého života.
ČTEŠ
GOOD or How To Lose Virginity
FanfictionChceš sbalit holku? Roztáhni náruč. Chceš sbalit kluka? Roztáhni nohy.