Celý den mě pronásledovali myšlenky spojené s Harrym. Nebyla jsem schopna zajít si téměř ani na záchod, bez toho abych si nepovzdechla nad tím, jak moc mi chybí. Nechtěla jsem si ale sama připustit to, že ho postrádám, protože jsem nejen sobě, ale i celému svému okolí poslední měsíc dokazovala, že už je to dávno za mnou. Přitom mi občas přijde, že se vlastně vůbec nic nezměnilo. Pořád jsem ta naivní a zamilovaná holka a on ten namachrovaný a ignorující idiot.
Celé prázdniny jsem strávila tím, že jsem ho vyháněla z hlavy, a hloupě si namlouvala, že už je mi vlastně ukradený. A teď to není ani týden, co začala škola a já se cítím úplně stejně jako na konci minulého roku.
Dneska to bylo poprvé za 2 měsíce, co jsem ho znovu viděla a kdyby mi byl skutečně ukradený, asi bych neměla pocit, jak se mi podlamují kolena jen, co jsem zaslechla jeho hlas.
Nic se zkrátka nezměnilo. Miluju ho.
Moje vnitřní Kate, musela nad tíhle přiznáním tleskat. Dokázala jsem si ji živě představit, jak uznale kyvá hlavou a s vysmátým obličejem tleská nad mou hloupostí.Teď jsem se ale musela soustředit na přítomnost. Za necelé 3 hodinky mě čekala oslava narozenin mojí kamarádky Vivien.
Abych byla upřímná, vůbec se mi ven nechtělo. Měla jsem perfektní náladu na sledování romantických filmů a pojídání tun zmrzliny.
Samozřejmě jsem to ale udělat nemohla. Vivien plánovala svoji oslavu týdny a ode mě by bylo strašně sobecké, kdybych to na poslední chvíli zrušila.Pozitivní věcí bylo to, že jsem měla nové šaty. Nebyly sexy, byly super sexy. Navléknout se do nich byl ale oříšek. V obchodě mi s nimi pomáhala prodavačka, teď ale doma nikdo nebyl, takže jsem si musela poradit sama.
Po chvíli zápasení se mi to nakonec povedlo a už mi chybělo jenom vybrat si boty.
Očima jsem několikrát přelétla botník, ale nemohla jsem najít svoje oblíbené lodičky.
Po chvíli přemýšlení mi došlo, že jsem je možná dala do krabice na horní polici skříně.I když jsem byla docela vysoká, musela jsem si vzít židli abych nahoru dosáhla. Když jsem otevřela víko červené krabice, cítila jsem, jak mi ztuhla krev v žilách. Bylo tam pár fotek, tričko, papírový větrník a deník, všechno to leželo v krabici od bot, kde jsem to před 2 měsíci schovala. Byly to vzpomínky z doby, kdy se to všechno dělo. Všechno to, co jsem pohřbila hloboko uvnitř sebe se okamžitě dostalo zase ven. V hlavě se mi míhala jedna vzpomínka za druhou a já je znova přítomně prožívala.
Bylo to jako se probudit z amnézie. Bylo mi jedno, že si ničím make-up, který mi trval hodinu, prostě jsem jenom seděla na posteli s fotkou v ruce a brečela.
,,Bože, Harry.." vydechla jsem mezi vzlyky a svalila se na postel ,,..proč nejsi jako předtím, proč si takový hajzl?!" Mluvila jsem sama ze sebou. Připadala jsem si jako blázen. V hlavě jsem věděla, že už to s Harrym skončilo ale uvnitř mě to bylo pořád až příliš živé a skutečné na to, aby to už nebyla pravda.Najednou jsem uslyšela chrastění klíčů. Rychle jsem si utřela oči a vrátila se zpátky k vybírání lodiček.
---
,,Zlato, všechno nejlepší!" objala jsem Vivien a vrazila ji do ruky dárek.,,Jé Kate, dárková poukázka!" v jejím hlase byla slyšet ironie. ,,Děkuju moc" usmála se na mě.
,,Šampaňské?" začala jsem se rozhlížet okolo sebe.
,,Tady, tady" navigivala mě k číšníkovi s tácem.Okamžitě jsem se se skleničkou v ruce cítila líp.
A tak se mi skleničky střídali jedna za druhou a já se cítila s každou víc a víc uvolněná.
Byla jsem šťastná, problémy rázem zmizeli a já měla chuť si užívat. Oslava byla v plném proudu, hudba otřásala domem a všichni se bavili. Parket byl plný lidí a já tančila jako šílená. Točila jsem se dokola a nevnímala nic okolo sebe.
Za chvíli už mě bolely nohy, takže jsem slezla z parketu a vydala se za Britney, která na mě mávala na baru.
,,Dvojitého Jacka!" mávla jsem na barmana a trochu neobratně si vlezla na barovou židlicku.
,,Nepřeháníš to?"
,,No tak Britney, nebuď zase ta zodpovědná a navíc sama si říkala, že je na čase začít žít!"usmála jsem se na ni od ucha k uchu.
,,Vážně? To si nepamatuju." zamračila se mě.
,,Bylo to minule u nás, chvíli předtím než si mi pozvracela umyvadlo v koupelně."
,,Já jsem zvracela do umyvadla? Tak to se zpětně omlouvám."
Britney mávla na barmana, aby přišel k nám.
,,Dvakrát to co měla ona."
,,To je na omluvu." usmála se a ukázala na mě.
,,Na zdraví!" Obě jsme si s úsměvem přiťukli a kopli to do sebe.
,,Jojo, víš, že je tady Harry." řekla Britney a já najednou jsem byla až moc střízlivá.
,,Prosím?"
,,No víš, ten kluk co nás dneska vezl autem do města."
,,Já vím kdo je Harry, ale co tady dělá?"
,,Jak to víš?"
,,Viv ho pozvala?"
,,To nevím, ale odkuď ho znáš?" Neměla jsem náladu vysvětlovat ji aktuální situaci.
,,A kde jste se potkali?"
,,Tady na baru." Okamžitě jsem se začala rozhlížet okolo sebe. ,,Ale už je to tak 20 minut zpátky."
,,Musím jít čůrat." dodala jsem a seskočila z barové židličky. Procházela jsem celý obyvák a každého si přihlížela, jestli to není Harry.
Najednou se přede mnou objevila Vivien.,,Jéé tady jsi!'' Vypískla radostně.
,,Ty jsi pozvala Harryho?" Vyhrkla jsem ze sebe.
,,Nevím jakého Harryho." Usmála se Viv se skleničkou v ruce.
,,Stylese."
,,To je takový ten kudrnatý, potetovaný.."
,,Jo!"
,,To je myslím kamarád od Sama."
Sam byl Vivienin kluk, byl jeden z nejlepších sportovců naší školy, takže školní elita. ,,A jinak, bavíš se dobře?" usmála se na mě jako sluníčko.
,,Jo je to skvělý."
,,Ahoj zlato." Objevil se vedle nás Sam a chytil Viv kolem pasu. Začali se líbat jako by se neviděli 20 let.
,,U tohohle být nemusím, mějte se." Raději jsem se vydala na ten záchod, abych Vivien nemusela asistovat u jejího šťastného vztahu. Který ty nemáš a nikdy mít nebudeš. Posmívalo se mi moje podvědomí.
Razila jsem si cestu mezi skupinkami lidí až jsem došla k frontě na záchod. Super.
Prostě jsem čekala až se na mě dostane řada, když mě zaujal rozhovor za mnou.
,,Ou, Harry zlato tady jsi." vysoká brunetka za mnou se vrhla na kluka v bílém tričku a začala ho žhavě líbat. Za chvíli se od sebe odtrhli, aby se mohli nadechnout, a já se v tu chvíli málem začala dusit. Byl to Harry.
ČTEŠ
GOOD or How To Lose Virginity
FanfictionChceš sbalit holku? Roztáhni náruč. Chceš sbalit kluka? Roztáhni nohy.