Capitolul 3

1.3K 168 12
                                    

CAPITOLUL 3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

CAPITOLUL 3


8 Noiembrie 2010

Anna se uita prin jur speriată, încercând să vadă ceva prin întuneric, să afle măcar unde este. Dar degeaba, oricât s-ar fi chinuit, fata nu vedea decât negru în fața ochilor. Începuse să se zbate dar fără folos deoarece era imobilizată pe masă. 

Auzea zgomote din ce în ce mai ciudate care-i instalau frică în vene. Respira foarte greu din cauza gurii care-i era astupată cu o mască dar și din cauza atacului de panică pe care mai avea puțin și-l avea. A închis ochii în momentul în care becul care era deasupra ei s-a aprins. Se gândea că este într-o sală de operații dar își dăduse seama că se înșela când analizase încăperea.

Jimin, răpitorul ei, s-a aplecat analizându-i mai bine fața și corpul. Fata nu era perfectă, dar ceva îl atrăgea la ea — poate trupul  lung care avea forme foarte frumoase. I-a atins nasul, strâmbându-se. I se părea că-i prea mare pentru fața ei mică. Fata avea ochii monolid ceea ce, de asemenea, îi displăcea lui Jimin.

Voia s-o facă perfectă pentru el, așa că a scos un marker din sertar și începu să traseze linii, marcând locurile care urmau operate. În tot acest timp Anna stătuse liniștită. Simțea în adâncul ei că nu avea nicio șansă de scăpare.

— Să începem, a șoptit Jimin, făcându-i anestezie totală.

Anna se trezise, neștiind de fapt când adormise. Acum era dezlegată și așezată pe un pat. Voia să se miște dar durerea infernală pe care o simțea o oprea din a face asta. A ridicat încet mâna, uitându-se la branula înfiptă în dosul palmei. 

— În sfârșit te-ai trezit!

Jimin s-a repezit spre ea, zâmbit. Era fericit de ceea ce făcuse, de ceea ce îi ieșise, de fapt. În viziunea lui, fata era perfectă acum, sau avea să fie după ce i se vindecau rănile, dar știa foarte bine că operațiile făcute erau reușite. Doar se pricepea foarte bine la asta.

Jimin a apucat oglinda de pe birou. Voia ca pacienta lui să se vadă. Pusese poza pe care i-o făcuse în parc pe un panou care era pe perete, doar ca s-o compare cu cea pe care avea s-o facă după ce Anna se vindeca.

— Ești gata să te vezi? Nu-ți face griji din cauza vânătăilor, acum te recuperezi.

Fata s-a uitat cu teroare la oglindă. Nici nu se mai recunoștea din cauza umflăturilor și a bandajelor.

Roșu Sângeriu → park jiminWhere stories live. Discover now