**klostrofobi**

0 0 0
                                    

Çocuk elini uzatarak omzuma dokundu ve ağızımı kapattı . Gözlerimden iki damla yaş süzüldü. Bunu görünce gözleri açıldı ve heye ve anla ellerimi çekti üzgün bir ifadeyle şaka yaptığını ve adının deniz olduğunu söyledi.

         Denizin Ağızından

Gözündeki yaşı görünce şaşırarak elimi çektim tam yüzündeki yaşı silecekken elimi tuttu ve hızla itti . Yüzündeli kızgınlığı her şekilde anlayabiliyordum. Sinirle ittirdi ve kapıya yöneldi hıçkırık sesini duyunca iki elimi kafama koydum ve hızlıca yanına gittim . Kapıyı öyle zorluyordu ki kırılcak zannettim.  Tam yaklaşıyordum ki " sakııın, sakın yaklaşma" dedi ve daha yüksek sesle ağlamaya başladı. Çok jötü hissediyordum ard arda 5- 6 defa özür diledim ama cevap dahi vermiyordu. Kapıyı yumruklamaya başladı. Arkadaşları yanına geldi ve bana tuhaf ve ezimser bakışlarıyla yerin dibine soktular.

                 Busenin Ağızından

Kızları bir türlü bulamıyordum korkmuştum yaklaşık yarım saattir ortalıklarda yoklardı . İyi ki öğretmenler yoktu. Telaşla okulda dönerken abimi gördüm hemen gidip sarıldım . Abim uzun boylu kumral sporcuydu . Kızların gözü üzerinde olan bir erkekti. Hemen gidip aniden sarıldım korktuğumu gören abimin sorusuyla ayrıldım . Abim telaşla "ne oldu sana böyle "dedi. Ben ise selin ve kızların kayıp olduğunu söyledim  ama biraz abartılı söylediğimden onu da gerdim okulun büyüklüğü yetmiyor gibi bir de sadece ilimiz arıyorduk abime  seslenerek arkama döndüğümde o koca çetesiyle geldiğini gördüm zeki abim benimm . Ağızım açık izlerken arkadan gördüğüm ereni fark edince kendimi düzelttim ve umursamaz bir tavır aldım . Anlamışsınızdır zaten aramızda bazı olaylar vardı ben bu çocuktan hoşlanıyordum . Bu da bunu bildiği halde hiçbit tepki vermiyordu en azından yanımdan geçerken merhaba der insan . Hatta tatildeyken bu bizim eve uğrardı sık sık. Yine öyle bir günde ben uyurken bunun adını sayıklıyormuşum bu kapı aralığından fark edince hemen videomu çekmiş. Bunu bana olayın üstünden 2 hafta geçtikten sonra izletmişti ben de çaktırmamak için alaycı bir gülüş atmıştım . Neyse abimin gerginliği gözlerinden belliydi . Selin abim ile çok iyi anlaşıyordu ama benimle bilmediğim bir sebep yüzünden soğuktu. Aradan kıs bir zaman geçti en üs kata bakmak için ben abim ve ali abi görevlendik. Konferans salonunun kapısının önüne gelince bağırtı seslerini duyduk .

Emirin Ağızından (busenin abisi)

İçeriden sesler gelince koşar adımlarla kapının önüne geldim. Kapıyı yumrukladım . Selin içerideydi ve klostrofobisi vardı . Ağlama sesini ve içerideki tesellileri duyabiliyordum. Birde yabancı bir ses vardı. Bu erkek sesi . Bağırdım selin cevap veremiyordu ama içerden rananın sesini duyuyordum.
"Emiiirr yardım et selin fenalaştı çabuk ol!!! " bunu duyunca kapıya yüklendim kişitliydi. Ahh saçmalığıma bak kilitli olmasa neden orda kalsın . Bunu dışımdan düşünmüştüm buse :
-" Eee yani abi"
-   tamam yanlış oldu abartma bir şeyi .
Seline birşey olmasın diye dua ederken bir andan da oğlanları arıyordum . Eren elindeki anahtarla geldi hemen kapıyı açtı onun açmasıyla hemen içeri girdim . Selini kucaklayıp terasa çıkarttım . Sakinleştirmeye çalışıyordum . Kalbimin atışını hissetmiş olmalı ki elini koydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beraber..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin