Cap. II

38 3 0
                                    

T(tigrul bengalez):Buna, frati de alta specie!

M,K: Buna, tigrule :o3

T: Ce va aduce aici?

M,K: Cautam mestesuguri, lucruri , fiinte si tari, triburi, localitati necunoscute. Ne puteti arata ceva specific?

T: Da. In tara noastra sunt multe lucruri rare care asteapta sa fie descoperite de cercetatori. Tribul nostru este necunoscut. Conducatorul nostru ar fi onorat sa luati specii, mestesuguri, lucruri din tara noastra.

K: Aceasta regiune ar putea fi declarata statiune . Pare asa cool. Uite, Maurizio, un scranciob din frunze de bambus! Iubesc locul asta.

T: Sa va conduc la rege.

M: OK.

K: Ce mestesuguri stiti?

T: Pai, noi suntem buni reparatori. Putem repara orice de la un cos la o rochie.

K: Pana acum ati facut ceva special?

T: Da. Am creeat o linie de moda. Nu exportam.

K: Din cate aud mi se pare foarte tare.

T: Da. Este cu adevarat.

M: Imi imaginez...

LA PALATUL REGELUI FROZENIUS...

T: Faceti o plecaciune in fata regelui.

R(regele): De ce i-ai adus aici pe cei doi pisoi, Sfatuitor Principal?

T: Acesti pisoi sunt aici deoarece au venit sa ne faca cunoscut tribul in alte tari.

R: Sunteti bine-primiti ca oaspeti regali.

K: Ne pare rau, Inaltimea Ta, dar noi am venit doar sa intrebam daca aveti o Gradin Zoo regala la curtea dvs.

R: Da am. Va conduc acolo dupa ce luam pranzul impreuna.

M,K: Ok.

DUPA PRANZ...

R: Sa va conduc la Gradina Zoo Regala.

K: OK. Hai, Maurizio.

M: Acum. Stai sa lenevesc putin...

K: Acum!

LA GRADINA ZOO...

K: Uite, Maurizio, un cal alb cu parul prins.

R: E un frinosepticus. O specie foarte rara de cai. Cu toate ca traiesc in salbaticie, sunt cuminti.

M: Dati-ne unul de seama. Unul uimitor.

R: OK. Sfatuitor Principal, fa comanda! Cel mai uimitor frinosepticus pe care il avem.

Regele ne-a aratat mii de specii interesante.

...

K: Multumim ca ne-ati aratat atatea specii . Nu am vazut in viata mea specii asa uimitoare.

M: Da. Hai sa plecam pana nu avem incarcatura si mai grea.

K: Bine. Hai sa ne luam la revedere si plecam.

M,K: Cu bine! La revedere! Au revoir!

Locuitorii si regele: La revedere!

Aventurile lui KittyWhere stories live. Discover now