Cap. V

38 4 0
                                    

... iar el a dus-o pe aripi pana la o vrajitoare buna. Dragonul s-a dovedit a fi un dragon bun.

D(dragonul): Buna, eu sunt Dinosaurus. Te duc la stapana mea, Avalon - vrajitoarea cea buna.

K: OK

D: Dar vrajitoarea mi-a spus ca mai esti cu cineva...

K: Da, dar i s-a facut frica atunci cand a vazut locul. Totusi de ce vrea sa ma vada Avalon?

D: Ea vrea sa te ajute. Vrea sa te vada pentru ca a auzit multe despre tine si vrea sa iti dea niste specii rare de plante si un dragon uimitor.

K: Din ce in ce mai bine.

INTRE TIMP, PE AMBARCATIUNE UNDE SE AFLA MAURIZIO...

M: Oare ce s-a intamplat cu Kitty? Ce le voi spune parintilor nostri cand vor afla ( Kitty si Maurizio sunt frati)?

m( Moritz, capitanul vasului): Nu-ti mai pune atatea intrebari, Kitty sigur e bine. E mai curajoasa ca tine si sigur a scapat de dragon deja si acum se intoarce cu multe specii rare si lucruri simbolice.

LA VRAJITOAREA AVALON...

A(Avalon): Intotdeauna am vrut sa te vad, Kitty. Am auzit multe lucruri despre tine.

Avalon era o pisica siameza, dar nu era imbracata ca o vrajitoare. Era imbracata ca o simpla pisica. Era de aceeasi varsta cu Kitty.

K: Si eu am auzit ca tu esti cea mai priceputa in domeniul vrajitoriei.

A: Nu stiam ca lumea vorbeste de mine... ✧✧✧ Vreau sa nu te tin in loc, deci sa iti dau mai repede ce am de dat.

Vrajitoarea i-a dat specii rare de flori:

Floway(asemanata lalelei, dar avea petalele in culori diferite)

Florassyrosa (asemanata trandafirului, dar avea un miros mult mai puternic si mult mai placut iar petalele erau albe, spre varfuri rosii, roz , mov, galbene sau oranj, iar spre radacina albastre, bleu, turcoaz sau chiar negre)

Florasasycus( asemanata cactusului, dar facea flori in fiecare zi de diverse culori, dar ele aveau si diferite mirosuri ♥)

Floraserra (formata dintr-un trunchi subtire de culoare verde deschis , multe ramuri, pe fiecare ramura cresteau multe frunzulite mici si flori mari de diferite culori ,chiar si pe o singura ramura puteau fi mai multe culori)

Si o specie rara, nemaiintalnita de dragon:

Syracussa( un dragon inaripat, alb cu pete turcoaz si stralucitor)

Dupa care Kitty isi lua la revedere de la vrajitoare si pleca pe aripile dragonului primit. Cand ajunse la vas, ii multumi dragonului si il pofti pe vas, noroc ca dragonul era mic si incapea pe nava :)

Dupa putin timp, am ajuns in Venezuela, in sfarsit ♥

Acolo am vazut o lume minunata, parca era inchipuita ☆ Awww :3

K: Sunt o multime de noutati care asteapta sa fie aduse in Misteria.

M: Cate lucruri super.

K: OMG, uite ce sarpe interesant. Culoarea pielii sale e uimitoare. ★

MAI TARZIU...

M: WOW! Avem o multa incarcatura.

K: Da. Dar toata incarcatura va merge la gradina noastra zoologica si la cea botanica din capitala Misteriei.

M: Atata lume va dori sa vina sa vada speciile rare de animale.

K: Dar si speciile rare de plante.

M: Da. Dar tuturor le plac mai mult animalele, hai sa fim seriosi.

K: Mda...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

In seara zilei de 24 septembrie, toti au ajuns acasa teferi. Au dat speciile rare de plante gradinii botanice si au pus in mediile de viata din gradina lor zoologica noile creaturi sau specii rare si nemaiintalnite. Vedeti voi, ei nu aveau o gradina zoologica unde animalele stateau in custi; ele erau libere in medii de viata asemanatoare celor din care au fost aduse. Animalele erau fericite fiindca se simteau ca acasa si erau admirate de multa lume.

SFARSITUL CARTII ,,AVENTURILE LUI KITTY 1"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 28, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aventurile lui KittyWhere stories live. Discover now