1. kapitola

65 4 2
                                    

"Claire, vstávej"! Přišel mě do pokoje vzbudit táta. Pomalinku jsem se zvedla, obula bačkory a šoupavým krokem jsem se dostala až do koupelny. Dneska jsem se překonala. Umyla jsem si obličej, vyčistila zuby, učesala se a namalovala. Nic extra, jenom stíny, linky a řasenka. Stejnou rychlostí jsem přešla ke skříni a vytáhla jsem si černé jeany a černé uplé tílko. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a něco mi k tomu chybělo. No jasně! Utíkala jsem do ložnice rodičů a půjčila jsem si tátovu červenou kostkovanou košili. Dokonalé, řekla jsem si pro sebe a šla jsem do kuchyně. Tam už seděl táta u stolu a četl si noviny. " Ahoj tati". Řekla jsem a dala mu pusu na tvář. " Ahoj zlatíčko". " Dneska to bude tvůj rekord". Zasmál se a já na něj jenom vyplázla jazyk. Vzala jsem si svačinu, co mi nachystala máma a dala jsem si ji do kabele. Obula jsem si boty, oblékla lehkou bundu a utíkala na autobus. Zaradovala jsem se, když jsem zjistila, že stíhám. Sedla jsem si na lavičku a za chvilku přišli i moji kamarádi. Všichni jsme se objali a povídali si. " Hele, Claire, Erik tě prý chce ". Zasmála se Amy. " Jeho chyba". Odfrkla jsem a všichni jsme se začali smát. Ptáte se, proč jsem tak chladná? Tak já Vám to řeknu. Byl konec léta a já poznala dva super kluky. Byli jsme nejlepší kamarádi. Nerozlučná parta a pak si jeden z nich dovedl kamaráda a všechno se změnilo, protože jsem se do něj zamilovala. Rozumněli jsme si a za krátkou dobu jsme spolu začali chodit. Byla jsem štastná, ale pak jsem zjistila, že si našel nějakou pichnu a rozešla jsem se s ním. Zlomilo mě to. Pak jsem se ještě pohádala s těma kamarádama, protože se ho zastávali. To mě ještě víc dorazilo. Brečela jsem každý den. Ale pak se ve mně něco změnilo a bylo hned po pláči. Nic jsem necítila a ze mě se stala bezcitná mrcha a jediné, co nechci, je další láska...

Hey guys :D Tohle je můj první příběh :D Předem se omlouvám za chyby :D Zatím to je nic moc, ale teprve se to rozjede.. Uvidíme se u další kapitoly :3

The boyKde žijí příběhy. Začni objevovat