2.kapitola

54 4 1
                                    

Miluju školu, ale serou mě ti vlezlí kluci. Měli by pochopit, že já prostě vztah nechci. Kdy už to konečně pochopí. Rozloučila jsem se s holkama a utíkala rovnou domů. Dneska je ve městě kalba a to si nemůžu nechat ujít. Je pět hodin a holky pro mě přijedou v devět. Mám dost času, tak si vyzkouším novou techniku stínování. Zkusila jsem nakreslit portrét osoby, o které se mi zdálo. Byl to chlapec. Měl ostrý pohled, hezky vytvarované obočí a na jeho rtech nebyla žádná známka úsměvu. Už jsem měla náčrt, tak jsem mohla začít. Přímé svislé čáry tužkou na sebe dokonale navazovaly a tvořily rysy obličeje onoho chlapce. Napoprvé to není tak hrozné. Líbí se mi to. Podívala jsem se na hodiny a bylo sedm. Schovala jsem výkresy pod postel a šla jsem se vysprchovat. Nanesla jsem si na ruku svůj oblíbený čokoládový sprchový gel a začala jsem s ním potírat každý kousek mého těla. Pak jsem si ještě umyla vlasy. Vylezla jsem ze sprchy a omotala jsem si kolem sebe hebkou osušku. Namalovaná jsem byla už ze školy, tak jsem to jenom doplnila rudou rtěnkou. Vyfénovala jsem si vlasy a učesala. Mé vlasy jsou od přírody rovné, takže jsem si je nemusela žehlit. Přešla jsem ke skříni a vytáhla jsem si svoje uplé černé šaty, které jsou nad kolena. Hezky mi rýsují mou vypracovanou postavu. Doplnila jsem to stříbrným náhrdelníkem a náušnicemi. Lehce jsem se navonila svou oblíbenou vůní a celá jsem se prohlédla v zrcadle. Málem jsem zapomněla. Vzala jsem mobil a vyfotila jsem se na snapchat s popiskem "jde se kalit". Zrovna z venku zaznělo troubení auta. To budou holky. Kdyby jste se ptali, jak můžou řídit holky, kterým je 16. Řídí brácha Amy. Jede taky na tu párty, tak jsme se ho zeptali, jestli by nás neodvezl. Naházela jsem si potřebné věci do kabelky a utíkala na chodbu. Obula jsem si černé lodičky, zamčela dveře a nastoupila do auta. Cesta trvala asi 10 minut a než jsme se nadáli, už jsme zastavovali před velkým klubem, který celý zářil a hudba z něj šla slyšet snad na míle daleko. Všichni jsme vystoupili a kráčeli si to směr klub. Neváhali jsme a hned jsme si to namířili k baru. Objednali jsme si pití a společně si to užívali. Když už jsme v sobě měli trochu toho alkoholu, tak jsme se rozhodli jít to pořádně roztočit. Rozdělili jsme se a dělali jsme svůdné pohyby a různě jsme se třeli o kluky. Najednou si mě za ruku přitáhl nějaký kluk a já neváhala a začala se třít zadečkem o jeho přirození. Líbilo se mu to. Pak si mě otočil k sobě a začali jsme tancovat ploužák. Byl mi nějaký povědomý. Někde jsem ho už viděla, ale nevím kde. Každopádně se mi hodně líbí. Pořád se mi díval do očí a já do jeho. Mám hroznou slabost pro kluky s hezkýma očima a on má ty nejkrásnější oči, které jsem kdy viděla. Ta zelená barva se vpíjela do mé hnědé a já to nevydržela. Přitiskla jsem se na jeho plné rty a začali jsme se dravě líbat. Ve mně se odehrával výbuch ohnostrojů. Bylo to, jako by jsme tady byli jenom my dva. Škoda, že už ho nikdy neuvidím. Je to zase jenom takové zlepšení dne a pak zase nic. Líbí se mi takový život. Bez závazků. Můžu se líbat s každým a nemusím řešit, že bych byla někomu nevěrná...

Tak tady máme další kapitolu:3 :D Už se to začíná trochu rozjíždět :D Doufám, že to není další marný pokus o knihu a bude se Vám to líbit :D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 20, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The boyKde žijí příběhy. Začni objevovat