Kapinin çalmasiyla yerimden firladim.kim gelmisti acaba diye dusundum.Tam kapinin onunde durup elimi kapinin kulpuna uzattim ve yavasca actim.ve karsimda kimi goreyim.ahhh! Tabiki de benim canim kankim-Merve-gelmiss.ona saskinlikla baktim ve ardindan ''Merveeeeee" diye bagirdim ve üstüne atladim.tabiki de sevincten.baya sıkmıstim kizi.hemen beni itip "ayh yeter bagdun beni kizim.birax daha sıkarsan bak gercekten giderim."dediginde boynuna sarilmayi kestim sert surat haline büründüm."tamam sen bilirsin."diyip kapiyi suratina carptim.hahahha kiza saka yaptim hemen geri kapiyi actim ama maalesef kimse yoktu.cok uzaga gitmis olamaz zaten.hemen sandaletlerimi giyip disari ciktim.düz yolda ilerledim ilerledim sonra ilerdeki köseden dönen bi kiz gördum kesin odur .hemen "Mervee!"diye bagirdim.arkasini dönup tekrar geri önüne döndü ve bu sefer saha hizli yürumeye basladi.bende biraz hizlandim fakat bu hizla yetusemiyecegimi anlayinca kosmaya karar verdim.tabiki kosarken "Merve"diye de bagiriyordum.ama nafile.kavsak bir sokaktaydik.Merve karsidaki yola gittiginde kostum kostum "Merve" diye bagirdim yine bakmadi .birden fren sesi duydum ve bana o sirada araba carpmisti ve kendimi birden yerde buldum.
MERVE'DEN
Ebru nun böyle yapacagini hic ama hic dusunmemistim.yani ben sadece saka yapmistim.o ise hemen gercek anlayip nasil kapiyi suratima carpar yaa.ben de bunu yaptigi icin baya sinirlendim.ve hemen ciktim evlerinin bahcesinden.tam köseyi dönecekken birinin bana seslendigini duyunca hemen arkami döndüm Ebru yu görünce geri döndum önüme ve öncekinden daha hizli yürümeye basladim.Ebru da arkamdan geliyordu bunu biliyordum cünkü her dakika adimi bagirarak söyluyordu.yani beni durdurmaya calisiyordu. Tabi bende durmuyordum biraz ceksin sonra bende affederim onu.burasi kavsak bir sokakti.bende karsi sokaga dogru ilerledim.sonra yine bu Ebru nun sesini duydum.sonra ani bir fren sesi.korkuyla hemen arkami dönmemle şoka ugradim.inanamiyorum ya Ebru ya araba mı carpmisti simdi.gözlerim yavas yavas dolmaya basladi.o anin sokunu atlatip hemen Ebru nun yanina kostum ve bagirmaya basladim."yardim ediiiin.lütfeeen yardim edin ölmesin o daha cok genc.hemen ambulansi arayin lütfen"diyerek bagirmaya basladim.tabi cok agliyirdum.benim yüzümden hep böyle oldu.benim yüzümden.sonra Ebru ya carpan arabadan uzun boylu bugday tenli simsiyah gözlu bi genc indi ve gelip özür dilemeye basladi.ama nafile özur dileyerek gecer mi.cocuk "benim arabamla daha cabuk variriz hastaneye izin verin ben sizi götüreyim."dedi .ben de aglayarak basimi salladim evet dermiscesine.arabanin arka tarafina Ebruyu kucaklayip getirdi.ben de Ebruyu tutmak icin hemen arka tarafa gectim ve Ebru nun bu halde olmasina cok ama cok uzuldum.keske onun yerinde ben olsaydim.lanet olsun keske bana ilk seslenisinde dursaydim da barissaydik.offff simdi nolcak diye düsünürken Ebru ya carpan cocuk "geldik"diyince arabadan indi.göz yaslarimi hemen silip ben de indim arabadan ve sedye istettik . bir kac hastane görevlisi sedyeyle birlikte geldiler.hemen Ebru yu kucklayip sedyeye koydular nasilda icim yandi amaaa...sedyeyle Ebruyu götürüyorlardi.ben de yanlarinda gidiyordum. acil serviste kontrol yaptilar ve ayaginda kiriklik ve vücudunda da bi kaç kırıklık varmiymis ne onun icin ameliyathaneye götürdüler .bende yanlarinda gittim ama beni iceri almadilar.adinin Kerem oldugunu ögrendigim cocuk da hep yanimizdaydi.demekki vicdanliymis.aslinda bu cocuk da üzülmüşe benziyor.tabi onun icinde zordur.sonucta birine arabayla carpiyor.ben bunlari dusunurken Ebru nun ailesine haber vermeyi unuttum.hemen arayip anlattim.Ebru nun annesi Samira teyze önce saka yaptigimi soyledi,sonra ben dayanamayip aglamaya baslayinca yalan söylemedigimi anladi ve telefonda bagirarak aglamaya basladim.hangi hastanede oldugumuzu sorunca ACI BADEM HASTANESİ nde oldugumuzu söyledim ve direk yüzümeke kapatti telefonu.Ben de Samira teyzenin gelmesini bekledim.yaklasik bi 15-20 dakika sonra geldiler.yazikyaa belli aglamaktan gözleri kizarmis iştee bir annenin evladina karsi duydugu sevgiyi ne kadarda iyi görebiliyorum.Keske benim annem de bana bu kadar sevgi gösterebilseydi.yani beni yetistirme yurduna birakmasaydi diye düsündüm.ama ben hep Ebru nun bu halini cok asiri kiskanmisimdir.yaşadığımız sürece onun bu halini hep kiskancam.çunku karsimda bir anneyle bir kizin birbirlerine karsi duyduklari sevgi var .ne güzell*-*Samira teyze cok iyi ve yumusak kalpli ama Ebru cok sert biri olmasina ragmen sadece annesine karsi cok iyi biri oldugunu buradanda görebiliyorum.Samira teyze esi Salih amca,Ebru nun ikizi Emre ve en kücuk kardesleri olan Sema hep birlikte yanima dogru geldiler.sadece Salih amca biraz daha dayanikli duruyordu.Ebru nun annesi ve kardesi Sema aglamaktan bi hal olmuslar.onlari karsimda gorunce bende dayanamadim ve kosarak Samira teyzeye sarildim o kadar sarildikki birbirimize cok agliyorduk.dayanamadim.ve hic arkama bakmadan hastaneden ciktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEÇTİM
RomanceEbru'nun hayatı ve bir erkek sayesinde oluşan hayatındaki değişiklikler...