Spala jsem asi do osmi. Byli prázdniny tak proč ne? Z kuchyně byli cítit palačinky. Vsadím se že Ríša už dávno kouká na vánoční pohádky a u toho baští rohlíčky.
Za oknem u kuchyně byl vložený papír. Otevřela jsem okno. Ten papír jsem včera psala Ríšovi o dárky. Převážně si přeje autíčka a lego.
A co já? U mě jen nějaký oblečení a morče. Morče jsem nikdy neměla ale chci ho opravdu hrozně moc. Maminka tvrdí že se o morče nebudu starat ale já budu.
Okno jsem zavřela a šla jsem si sednout ke stolu. Maminka mi dala na stůl kakao a palačinky. Palačinky miluju a kakao ještě víc.
Zítra budeme u babičky Hanky a dědy Karla. Rodiče namluvili Ríšovi že jedou oba na návštěvu. Já ale vím že jedou kupovat dárky. Ale Ríšovi to neřekli aby nepřestal věřit na Ježíška. Jsou mu 4 roky tak se to dá pochopit.
V televizi běžel Shrek. Miluju tu pohádku. Moje nejoblíbenější postava je asi oslík nebo Fiona.
No a Ríša to nevydržel bez autíčka a tak si pro něj běžel do pokojíčku. Miluje modrou a zelenou a tak si vzal modré a zelené autíčko.
Koberec v obýváku má vzor silnice a tak si hrál jako že jede po silnici a že se auta srazila. Mám ráda vánoční pohodu a hlavně sníh. Tento rok moc sněhu nenapadlo a tak po štědrém dnu jedeme na hory lyžovat.
Shrek zakončil a začali dávat Sám doma. Taky ten film mám ráda ale nejradši mám české filmy a pohádky. Ale co i cizí se dají zkousnout.
Zazvonil telefon. Pěkně jsem se lekla ale s Ríšou to nic moc neudělalo. Pořád si hrál s auty ale pak ho omrzelo bourání a tak šel do pokojíčku stavět lego.
Znám jak mamka reaguje když konkrétní člověk volá. Třeba tetě Ivance říká čauky teta. Strejdovi Honzovi říká ahoj brácha. Dědovi říká ahoj tati a babičce ahojky maminko.
Volala babička. Domlouvali si kdy přijedeme. Za dva dny jsou Vánoce a tak je ten pravý čas nakoupit dárky a být s rodinou.
Když maminka dotelefonovala řekla mi že přijede i Kačenka a Míša. Kačenka a Míša jsou děti tety a strejdy. Míšovi je 5 a tak si hraje s Ríšou. Kačenka je jen o rok mladší než já. Takže se kamaradím s ní.
S Kačenkou oblékáme panenky a maluje si.
Strašně se těším k babičce a dědovi