★2★

3 1 0
                                    

Hurá je pátek! Zítra je štědrý den a dnes jedeme k dědečkovi a babičce. Ríša se už od rána balí. Celý jeho batůžek se SpangeBobem byl zaplněný autíčky a legem.

Já to moc neřešila. Vzala jsem si panenku a nekolik šatu a doplňků a měla jsem zbaleno. Zato Ríša. Celý batoh vážil asi tak kilo a on to nemohl unést.

U babičky máme DVD přehrávač s DVD. Máme tam pohádky, filmy,písničky a komedie.

Nasedla jsem do auta a připoutala jsem se. Vždycky se připoutávám. Bojím se o sebe a hlavně o Ríšu. Musím ho hlídat aby se neodpásal. Je to fuška.

Dojeli jsme k  babi a dědovi vystoupila jsem. Na zahradě lítal babičky bígl Vašek. Je to náš rodinný miláček.

Babička nás přivítala s otevřenou náručí a s pusou na tvář. Často jezdím k babičce o víkendu.

Babička nás oba políbila na tvář a poslala do domu. Zamávali jsme mamince a tatínkovi a odešli.

V síni byli boty Kačenky a Míši. Nepřemýšleli jsme a běželi do obýváku kde hrála televize. Seděla tam Kačka a Míša na gauči ale děda nikde.

Zeptala jsem se kde je. Kačka mi řekla že vaří čaj a ohřívá polévku. Usmála jsem se a sedla jsem si na gauč.

Děda zavolal tradiční větu....hola hola kde jsou má drahá vnoučata? Typicky se opět smějeme jako blázni. Dědeček nám položil tác s hrnky na stůl a odešel pro polévku.

Míša a Ríša si hráli na závodníky. Ráda je sleduji jak si hrají. S Kačenkou jsme si povídali o škole a dárcích.

Malem bych zapoměla! Mám pro Kačenku a Míšu dárečky. Podala jsem Míšovi dáreček a on si ho netrpělivě rozbalil. Dostal lego. Co jiného klukům dát?

Kačenka dostala větší balíček. Dala jsem ji panenku Barbie. Má je ráda a ještě radši má oblečky pro ně.

I já dostala dárek. Byla to úžasná mikina s morčetem a šperkovnice.
Dárek dostal i Ríša. Doatal červené auto s karavanem a řidičem.

Babička nám dala buchtu a do misky dala brambůrky. Do   přehrávače dala Lvího krále. Mám ráda lvy a obzvlášť filmy s nimi.

Potom jsme strojili vánoční stromeček. Věšela jsem kulaté ozdoby. Ríša spíš jedl čokoládovou kolekci a Kačenka pomáhala dávat řetěz Míšovi. Babička zapla světlíka.

Moc se nám to povedlo a těším se na ten nás stromeček a na kapra a na dárky a a....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 22, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Lucka 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat