Băieti loviti in ,,comori'

111 8 4
                                    

 1) Jucam noi intr o pauza (de acum din a 7 a) ,,Floare, Floare, deschide te" ca niste copii ciudati ce suntem si mai rămăsesem eu, Daria, Tony si Sabina in joc.

  Si nu stiu cum ajunsesem eu acolo, ca Tony era ,,cracit in lateral" si eu cu un picior intre picioarele lui, iar Daria era exact la juma de metru de noi (eu fiind in spatele lui Tony).

   Si a vrut Daria sa ma ia pe acel picior si in loc de aia, cand a ridicat piciorul, I a dat exact in zona aceea sensibilă si a cazut Tony lat pe jos, vaicarindu se de toti dracii posibili si imposibili.

  Eu stăteam ca idioata si radeam pe jos si cand m am ridicat, Daria a împins o pe Mary si ea a intrat in mine, dându mi cu cotul in maxilar si, asa, cad si eu pe jos.

Daria: Acum avem 2 raniti! :)))

--------------------------

2) Jucam noi in clasa a 6 a fotbal afara, iar Magda si Raul se băteau pe mine si tot încercau să o ia de la celalalt. Si, nu stiu cum, ajunge Magda sa dea tare cu piciorul in minge, iar mingea ajunge exact in partea aceea a lui Raul.

    Saracu, a cazut lat pe jos si se vaicarea, Vai de capul lui....


Bravo, Magda si Daria! =))) Sunteti super tari! (Probabil retardata de mine o sa faca la fel cu vreun băiat, probabil cu Tony =)))) -acum, serios, toata lumea are ceva cu el-) AMIN BAIETILOR DIN CLASA NOASTRA!

O adunatura de nebuni ✌Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum