"Viața nu e roz, prințesă !"

74 5 2
                                    


      Bună tuturor [ trebuie să mai învăț formule de salut :)) ]... E o nouă zi minunată în care vă prezint o nouă carte : "Viața nu e roz, prințesă !" scrisă de XxDramaQuinnXx. Protagonista cărții e Bianca, o fată de 16 ani care suferă în urma divorțului părinților săi. Ea se îndrăgosteşte de cel mai bun prieten al său, Tom, dar care nu îi împărtăşeşte sentimentele.

        Sfaturi :

Încearcă să fii mai atentă la greşeli deoarece de obicei, greşelile sunt cele care împrăştie cititorii oricât de bună ar fi cartea. Diacriticile nu sunt o problemă mare dar ai putea să le foloseşti.

  ✅ Iarăşi am o problemă cu începutul. Nu spun că e tocmai greşit să începi direct cu prezentarea personajului dar ar fi mai interesant să descoperim noi, cititorii, povestea lui.

  ✅ Atunci când ai un dialog nu ar fi indicat să scrii în paranteză persoana care vorbeşte. Dacă integrezi un pic de descriere în poveste se va înțelege mai bine şi va arăta mai frumos aşezarea în pagină.

✅ Lasă mai mult loc între paragrafe pentru ca lucrarea ta să aibă o aranjare mai frumoasă.

    ✴ Îmi place coperta ta dar mai ales titlul. Ai ales un titlu interesant care sunt sigură că va atrage mulți cititori. ✴

     Nota finală : 8,30. Mult suuces în continuare !

Recomandări şi Promovări ✔ // ÎNCHISUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum