****
"Mám si dať túto sukňu alebo radšej šaty?" Zvýskla radostné Mia až ma myklo.
"Daj si čo chceš aj tak vo všetkom vyzeraš dobre" nezaujato som odpovedala.
"Čo ti dnes je žena? Si strašne odporná" oduto povedala Mia.
"Nemám si čo obliecť..vo všetkom vyzerám tlsto alebo mi z toho trčí celá riť" naštvane som odpovedala aj keď to neni jediný dôvod prečo sa cítim ako keby ma niečo vyplulo a ešte dvakrát po mne prešlo.
Mia sa kyslo zatvarila a začala šmatrat v svojom veľkom šatníku o ktorom ja môžem len snívať..Po chvíli sa zatvarila ako keď daka nákupná maniačka nájde v sekáči značkový kus len za 2,50. Z môjho zamyslenia má vytrhol kvetovany top na mojej hlave.
"Hééj nehádž to do mňa" zamračila som sa na tú psychopatku.
"Prepáč chcela som, a teraz makaj do kúpelky a šup šup sa obleč, o hodinu vyrážame do klubu a ty ešte stále vyzeraš ako zombie z Walking dead" uštipačne mi riekla Mia.
Odula som spodnú peru a šúchtavym krokom som sa pobrala do kúpelni.
Obliekla som si kvetovany top a čierne kraťasy..neni to môj štýl ja radšej veci s lebkami a tepláky.. ale budiš..Dala som si jemný nevýrazny make-up a ružovým ružom prešla po pere."Hotovo" víťazne som prehlásila keď som zatvarala dvere od kúpelni.
"Wow Railey vyzeraš super, zvýskla Mia, normálne ľutujem že som ti to požičala,vyzeráš lepšie ako ja" dodala.
"Netrep vyzerám jak daka šľapka teda aspoň sa tak cítim" riekla som. No upokojoval ma pocit že má Mia krátke červené mini-šaty a niesom jediná ktorá vyzerá ako čupka z bordelu. Pipol mi mobil.Chytila som ho s nádejou že mám správu od Kuba. Boli tam dve správy.
Kubička pička: Som tu, pohnite..
Neznáme číslo: Dnes večer sa vidíme maličká..
Kto to môže byť? Mám sa báť? Čo keď ma dnes ovali palacinkarom a znásilní? Bože prestaň byť hysterkou..okriklo ma moje svedomie ktoré malo pravdu."Už je tu Jakub" zakričala som na Miu a zatiaľ si obuvala moje čierne vansky na ktorých je nakreslený deadpool.Sú fakt úžasné. Zatiaľ čo som sa tu rozplývala nad mojími botami,Mia zdolavala schody so svojimi 10 centimetrovými opätkami.
Miesto toho aby som jej pomohla, som sa šulala smiechom na podlahe. Ako každá najlepšia kamarátka no nie?
****
"Kubo? nič ma do tvojho šoférovania neni ale vieš o tom že si mal odbočiť do prava?" Zasmiala som sa."Ideme ešte pre kamaráta nech sme do páru" vyškerene mi odpovedal.
O necelých päť minút nastúpil na miesto spolujazdca chalan s tričkom Slipknot a maskáčovymi nohavicami. Mal prenikavé zelené oči a hnedé vlasy. Vyzeral fakt božsky.
"Ahojte, ja som Dean a dnes sa vám budem pchať do zadku lebo nemám kamarátov" zasmial sa a my spolu s ním.
"Máš dobré tričko" pochválila som mu jeho hudobný štýl a on sa len vďačne usmial.Vytvorili sa mu rozkošné jamky v lícach.Milujem keď ma chalan jamky.
****"Pravda, skutok?" Opýtal sa Dean Mii.
Áno, áno.. niektory v kluboch tancujú,niektorý sedia pri bare a balia všetko čo dýcha..ale my proste hráme fľašu ako deti a popijame v boxe."Skutok" nadšene vyhrkla Mia.
"Fajn, bozkávaj sa 10 sekúnd s Railey" Povedal Dean s iskrou v očiach ako keď malému dieťaťu kúpia lizatko.
"Bereš to Railey?" Opýtala sa ma Mia.
"Pre mňa za mňa" opito som povedala, no skôr tá vodka vo mne to povedala.
Mia prišla ku mne a vopchala mi jazyk do úst.. Prišlo mi to nechutné ale nemohla som sa odtiahnuť. 10 sekúnd prešlo a my sme sa posadili naspäť do boxu.
"Páčilo sa ti to ? Lebo nám áno " pošepkal mi Dean.
"Všimla som si.. tvoj bambus je už v strehu " smiala som až tak že som vyzerala ako kobyla pred porážkou.
Dean odul peru a akože trucoval. Otočila sa fľaša a dopadla na mňa.
"Tak Railey pravda skutok?" Opýtala sa Mia
"Skutok" odhodlane som povedala.
"Okej, taak choj na ženske hajzle s Deanom aspoň na 15 minút" povedala Mia.
Dean má chytil za ruku a ťahal ma na wc. Strašne mi pripomínal Masona. Prestan, zas naňho myslíš. Okriklo má moje povedomie. Z rozmýšľania ma vytrhol Deanov jazyk v mojich ústach.
Nebránila som sa ..nemala som silu ani chuť brániť sa..
VOCÊ ESTÁ LENDO
HE DESTROYED ME
Ficção AdolescenteRiley je 16- ročná teenegerka, ktorá nosí za falošným úsmevom veľkú jazvu na srdci. Mala svoj prvý a vážny vzťah ktorý ako ináč v dnešnej dobe nevydržal. Milovala ho viac ako nič iné na svete. Kašlala na rodinu a známky a všade videla len jeho.Keď z...