Nové místo,nové JÁ?

259 18 4
                                    

24.8.2016 se 15-letá Sim se svými rodiči a 12-letým bratrem Martinem přestěhovala do Znojma.Rodiče si našli malý,ale krásný,žlutý rodinný dům s velkou zahradou na kraji města. V tu najednou zazvonil zvonek"Simčo,běž otevřít"nařídila mi mamka.S radostí jsem běžela ke dřevím,slušně jsem pozdravila a tam stály manželé s dcerou a synem."Ten kluk mi někoho připomíná" znělo mi pořád v hlavě.Ta paní mi nabídla,že můžu jít s jejími "dětmi" a oni mi to tu úkaží.Nejdříve sem se podívala na mamku a tak příkývla a dodala ať sebou vezmu mého bratra Martina.Navzájem sme se představili "Ahoj,já jsem Simča,těší mě " známý kluk hned reagoval"Já jsem Marwe....teda já jsem Marek ,taky mě těší"a oba jsme si vyměnili úsměv.Ukázali nám kde budeme chodit do školy,obchody,náměstí a potom nás vzali zpátky k nim domů.Jelikož je Martin stejně starý jako Markova ségra,ukázala mu co budou probírat ve škole .Já jsem tedy šla s Markem k němu do pokoje. První slova,která ze mě vyšla byla "Krásný pokoj,já modrou miluju" on se jen tak pousmál a začali sme si povídat o všem co nás napadlo.Padla i otázka,jestli sleduji YT scénu a koho mám ráda.V hlavě sem věděla,že je to ten známý Marwex,ale bylo mi trapné říct ,že právě on je můj oblíbenec .Tak ze mě vypadlo" No tak znáš to..Gejmr,Jirka,Pedro ....ty...." viděla sem jak se jeho úsměv protáhl od ucha k uchu.Přišlo i na to jestli s někým chodím,jen sem pokývla ze strany na stranu a zeptala sem na stejnou otázku,odpověděl stejně.Už bylo pozdě večer tak jsem vzala bráchu a šli jsme.Marek za námi,ale běžel a nabídl se,že nás vyprovodí,já souhlasila,i když to bylo kousek.Cítila sem ,jako kdyby se mě nashvál dotýkal,ale ignorovala sem to.Jeho rodiče už šli také domů ,tak mě Marek přátelsky obejmul a navzájem jsme se na sebe usmáli.Šla jsem do pokoje a tam sem ulehla a přemýšela o Markovi.

..........
Jestli si to někdo přečte budu ráda ,když mi napíšete do komentářů,jestli mám pokračovat.Určitě jestli se líbí tak dejte hvězdičku a zatím

Love Marwex [MarweX ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat