Ooff yine erken kalktım bu sefer annem uyandırdı sağolsun anbem montunu giymişti çocuklarında montunu giydirmişti hepsi hazırdı.
-Anne nereye dedim şaşkınlıkla.
-Ana Sağlık Ocağına ordan ayakkabıcıya sonra ben MAMAK BELEDİYESİne siz eve sonra eve gelicem ve EMNİYETE gidicem ve sende geliyorsun ayakkabıcıya dedi. Hemen yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım annem gil çıkmıştı dünden kalan rimel akmıştı korku filmlerindeki kızlar gibi görünüyordum😀😁😂😄😄. Ve annem yeniden kilidi açtı ve eve geldi
-Melisa hadi biraz çabuk ol evden çıkınca Ana Sağlık Ocağına doğru gel dedi.
-Tamam dedim. Ve hemen hazırlandım üstüme kahverengi kazak kalın aynı kazak gibi bi blüz altıma siyah birazda lacivert rengi bi tayt pantolon ayağıma da kahverengi çoprap ve bu senenin modası topuklu botlarımı giydim dünden kalan makyajımı silik yenisini yaptım ve gözüme yaptım hem makyaj gözüme önce sürme, rimel ve beyaz sade bi far çok abartmadan ve evden çıktım Ana Sağlık Ocagına vardığımda 1- annem gil yoktu 2.'si doktorlar öğlen yemeğine oturmuştu demekk ki ben evden çıkan kadar onların işi bitmiş ve ayakkabıcıya gitmiş olmalılar hemen koşarak ayakkabıcıya gittim ve evet tam tahmin ettiğim gibi ordalardı Görkem ayakkabıcıya girdi seslendim ama duymadı ama Gürkan duydu.
-Ablaaaaa dedi büyük bir sevinçle ve sarıldı bende ona sarıldım ve ikimiz ayakkabıcıya girdik bu dükkan kapalıydı yani izin günüydü aslında dünde izin günümdü😀 bu ne hoş birşey ya 3 gündür izin Salı günleri zaten kapalıydık iki gün daha araya girdi çünkü😀 ne hoş😀. Gözüm çocuğu aradı ama bulamadı amaaaan bana ne ya ne hali varsa görsün😀. Görkeme ayakkabı alıncaktı bugün Görkem aykjabı denemeye başladı ve merak edip ablaya sordum.
-Abla burda bi çocuk çalışıyordu? Dedim.
-Evet dedi ayakkabıcı abla (aslında bu bütün dükkan onundu sahibi oydu😉) (kapalı ve arabasıda var bordo bi arba çok güzel amaaa benzin deposunun kapağının üstünde TÜRK BAYTAĞI vardı adete harika görünüyordu😉).
-O çocuk burda çalışıyordu ne kadar alıyor abla? Dedim.
-850 alıyor dedi ve ben şaşkın bebe benden çok alıyor amk😀. Ay bak kıskandım şimdi😀. Ooo şekline getirdim ağzımı abla gülümsedi tabii😀 Görkem ayakkabısını denemeye devam ediyordu ve iyi insan lafın üstüne gelir😀 çocuk karşımda belirdi ve yine yüzünde güller açıyordu üstünü başını düzeltiyordu Gürkan çocuğu gördü abiiii dedi ve çocuğa sarıldı tabii bende yanlarına gittim çocuk beni görmüştü umarım ablaya dediklerimi dumamıştır😀. O da Gürkana sarıldı abiciiiiimm dedi çocukta😀. Ve ben kıpkırmızı oldum😀 sonuçta ben bu çocuktan eskiden hoşlanıyordum😀 kızarmam normal yanlış anlamayın Millet sadece arkadaşız evet çocuk beni sevgili olarak kabul etmemişti ama çok iyi bi arkadaş olmak o istedi ve iyi arkadaştık çocukla.
-Eee nasılsın? Dedim gülümseyerek😃.
-İyidir çalışıyoruz sen nasılsın? Dedi o da gülümsedi😃.
-İyi bende çalışıyoz bizde aynı dedim gülümseyerek yine😃.
-Nerde çalışıyon haa annenin yanında çalışoydun değil mi dedi yine gülümseyerek😃.
-Evet ama annem artık orda çalışmıyor dedim.
-Yaaa dedi.
-Evet dedim ve kahkaha attım😄😄 o da güldü😀. Ve annemin yanıma gittim anbem noluyor işareti yapıyordu sağa salo sallayarak kafasını ve gözünü kırparak. Yanına gittim ve.
-Arlkadaşız anne bizde onunla dedim ve birbirimize gülümsedik çocukla (Yaa çocuğun adı çocuk oldu çıktı yaa o çocuğun adı Hüseyin😀😁😂😄😄.) annem Görkeme sıktı mı deyip duruyordu
-Evet dedi Görkem. Ve ab
La başka numarada bi ayakkabı verdi onu da giydi
-Sıktı mı? Dedim annem yine.
-Yok dedi Görkem oh nihayet yaa😀. Kasaya gittik ve ayakkabının parasını ödedik annemle abla birbirini tanıyordu onlarda arkadaştı anbemle abla sohbete daldı ve biz biryanda bakışıyorduk Hüseyin ile gülümsüyorduk birbirimize😊😘😍😀. Yine yanlış anlama yok Millet dediğim gibi benim sevgilim var zaten canım benim birtanecik sevgilim ya😀😁😂😄😃😊😆😇😉😘😍😻💏💑👪👫💋❤💙💚💜💕💖💗💘💝💞💟👍👰💍💎💐💒. Bizim bakışma tam bitti ve annem ayakkabıcıdan çıktı bebelerle en son ben kaldım ve bende çıktım tam annemin arkasından gidiyordum ki kapıyı geri açıp
-Kolay gelsin dedim gülümseyerek😃. Hüseyin içeri girmişti mutfağa yani.
-Sağolun dedi abla ve kapıyı kapatıp annemin yanına döndüm.
-Eee napıyoruz şimdi? Dedim anneme.
-Siz şimdi eve ya da yok önce sen bi poğaçanı al dedi evet yine poğaça annemin bana borcu vardı dünden poğaça sözü😀.
-Anne iki dilim pizza parası ver ya da dedim.
-İki pizza parası yani 5 lira dedi şaşırarak.
-Evet dedim gülerek😀. (Pizzanın tanesi 2.50 Liraydı😀 eee 2.50 2.50 da 5 Lira ettiğine göre😀.
-Hayır Melisa bi dilim pizza ve bi poğaça parası veriyorum bi dilim pizza bi de poğaça al dedi.
-Yaa dedim. Ama nafileydi.
-Hadi hadi dedi ve ofladım.
-Bari MAMAK'a gideceksen Görkemi de al götür ikisiyle baş edemiyorum evde dedim dudağımı büzerek.
-Tamam o zaman şimdi poğaçanı al da dedi.
-Tamam dedim ve ondan Gürkanla ikimizin önünde yürüyordu Gürkan elimi tutuyordu biz Gürkanla ikimiz hemen CAFEYE girdik CAFE'nin sahibi beni tanıyordu sağolsun Berna abla😀. İçeri girdik ve ben:
-Kolay gelsiiiiinn dedim.
-Sağol dedi Azat abi (Azat abi CAFE'nin sahibi 30 yaşında😉)
-Bu ne şıklık kııııızz dedi gülerek😀.
Kahkaha attım😄😄.
-Teşekkür ederim dedim.
-Annenle aynı giyinmişsiniz. Haaa annemin elinde poğaça poşeti vardı muhtemelen burdan almıştı ve annemin üstündeki kıyafetlerı görmüştü Azat abi annemi de tanır ve çok iyi anlaşırlar espiri falan yaparlar birbirlerine😀 sağolsun yine Berna abla😄😄.
-Evet dedim gülümseyerek😃.
-Nerdeyse aynı giyinmişiz diye de ekledim yine gülümseyerek😃. O da gülümsedi😃.
-Dükkan kapalı üç gündür noldu birşey mi var? Dedi.
-Yok birşey yok dedim.
-Söyle kız noldu niye açmıyorsunuz dükkanı.
-Yaa abi onu hiç sorma şimdi dedim.
-Noldu kız söylesene çatlama dedi.
-Küsler araları bozuk dedim gülen yüzüm asıldı😞.
-Kimler? Dedi.
-Anbemle Berna ablam dedim.
-Niye? Dedi.
-Bilmem ki bana söylemediler dedim.
-Niye kız söyle işte dedi.
-Abi bilmiyom VALLAHA söylemediler VALLAHA dedim.
-Bana bi dilim pizza bir tanede Zeytinli Poğaça versene diye de ekledim.
-Tamam dedi ve pizzayı koyduda zeytinli yerine peynirli poğaça koydu kese kağıdına.
-Azat abi zeytinli demiştim dedim.
-Peynirli daha güzel olur dedi gülümseyerek kese kağıdını bana uzattı bende parayı ödedim.
-Yaa kötü olmuş dedi.
-Evet neyse kolay gelsin iyi günler dedim ve CAFE'den çıktım.
-Sağol sanada iyi günler dedi Azat abive eve gidene kadar yine yorulmuştum yine koca bi yokuşun ardından bina'nın önündeydim hele şükür kilidini açtım binanın ve evinde kilidini açtım ve oohh çok şükür eeeeevv😀😄. Yazarınız bi çatlak arkadaşlar😄😄. Gürkan'ın üstünü başını çıkarttım ooff çok açtım hemen üstüme eşofmanlarımı giydim.
-abla şu abla şuuuu demeye başladı hemen Gürkana suyunu verdim ve televizyonu açtım ve hemen KANAL7'yi açtım DELİ DİVANE'nin tekrarını açtım ve izledim DELİ DİVANE'den sonra YALANCI BAHAR'ın tekrarı başladı ve onuda izledim o da bitti ve başka dizi başladı Görkemde gelmişti kapı açılması sesiydi bu biraz korktum aslında kim o diyecektim ki birden kapı açılıverdi
-Aaaaaa diye çığlık attım ve birde ne göreyim karşımda Görkem sırıtıyor. Ofladım ve gülmeye başladım😄😄 Görkem de güldü ve mutfağa geçti annemle marketten birşeyler almışlardı poşetin içine baktım kiiiii tam da istediğim gibiiii tatlı vardı torbada bi pastaaaaaaaaa😄😀😁😂😄😄😄. Ve cips çeşit çeşit ketçaplı, biftekli ve sade ALLAHIM rüyamıydı bu yoksa gerçekmi bayadır yememiştim pasta ve cips özlemiştim tatlarını amk😀. Cipsleri pastayı yedik karnım artık patlayacak hale gelmişti😀.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Benim Hayatım ☺...
ChickLitSelam Arkadaşlar Okumanızı Öneririm Hayatımı Yazıyorum Başrol Oyuncu Benim Kitap Daha Yeni Olsada Vote Ve Yorumlarınızı Bekliyorum Umarım Seversiniz İyi Okumalar.