BABAANNEM GELİYOR 19.11.2016 CUMARTESİ

0 0 0
                                    

Bugün erken kalkmadım oh be uykumu almıştım bugün biraz yatakta tembellik yaptım her zamanki gibi😀. Annem, Görkem ve Gürkan uyanmıştı bile elimi yüzümü yıkamak için kaktım ve olamaaaazz elektrikler kesikti elektrik olmadığı içinde Kombi yanmıyordu ve ev soğuktu hemen elime bu mum birde çakmak aldım mumu yaktım ve banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve çıktım mumu üfleyip söndürdüm ve havluyla kuruladım birden aklıma mumu yakıp yakıp üfleyerek söndürdüğüm günler aklıma geldi gûya doğum günü yapıyormuşum kendime hey gidi günler hey😀😁😂😄😄. Kahvaltı hazırdı hemen oturup karnımı doyurdum ve hemen cup odama her zamanki gibi😀. Ve öyle oturdum kaldım MALAK gibi😀. Babaannem hala gelmemişti daha zaten ooff bebeler oyun oynuyor annem WHATSAPP da takılmaca ben ise hiç birşey ne telefonum var elimde ne bişeyim ooff canım sıkılıyordu dışarı çıkmak istiyordum 1 annem izin vermez 2. Si dışarısı soğuk kış geldi ama kar bi türlü gelmedi ooff kışdan nefret ediyorum kış çok zordu okullar açılıyor, tatile gidilemiyor, dışarı çıkılamıyor, havuza girilemiyor, arkadaşlarınla görüşülemiyor ooff Sinan'la da sevgili olacak kışı buldum amk ya bırak arkadaşı sevgilinle bile görüşülemiyor ooff sıkıcı kış senden nefret ediyorum kış ooff😢😑😥😦😧😩😟😵😞😭😖😔😿🙀 sevgilimi özlediiiiiimm dün ona mektup yazdım onu da veremedim amk yaa ooff😢. Nefret ediyorum kıştan yaa😢. Şuan odamda MALAK gibi boş boş oturuyorum ve ne yapacağımı düşünüyorum sevgilimi düşünüyorum eminim o da beni özlemiştir çıkmaya başlıyalı daha 1 ay oldu ve çok çabuk bağlandık birbirimize çok tatlıyız ya çıkmaya başladığımız gün çok güzeldi Ömer(Yavru), Sinan, ben hep beraber gezmiştik önce sonra Ömer eve gitti ve Sinan beni bi yere götürüp orda öpmüştü dudağımdan bi yandan da elliyordu arkadaşlar sonuçta sevgilim yani değil mi? Sizin sevgiliniz olsa elletmez miyidiniz hm? Çok hoştu gerçekten😀 CANIM SEVGİLİM yaa☺😊😀😁😂😃😄😆😇😉😍😜😝😋😗😙😘😚😻😽💏💑👪👫👨👩👰💋❤💙💚💜💓💕💖💗💘💝💞💟👍💍💎💐💒♥. Hemen mutfağa gittim ve acılı Cips ve Colamı elime aldım ve odama kapattım kendimi😀 ve yedim içtim ve Cipste bitti Cola da Cips yaktı beni ooff hemen su içmem lazımdı ama yinede acılı Cips güzelmiş ooff ve yine can sıkıntısı Bıcırık'ta hasta olduğu için elime alamıyorum ooff saat 15:05 ooff babaannemin gelmesine daha 1 saat vardı ooff derkeeeeeenn Gürkan odama geldi elinde ANTEP FISTIKLI BUONO ÇİKOLATA ile.
-Al abla al dedi ve aldım hemen sonra Gürkan'ın arkasından Görkem geldi o da verdi onu da aldım ve hemen bi çırpıda yedim harikaydı
YAZARDAN NOT:
Arkadaşlar bi Çikolatayı öneririm gerçekten çok güzel BUONO ÇİKOLATA her çeşit var Bitter, Antep Fıtıklı, Sütlü ve Fındıklı çok güzel hepside ooff mmmmm😀.
Saat 17:00 oldu ve biz babaanneme geldik ve şuan evlerinde oturuyoruz babam saat 23:00'da gelecekti babamı bekliyorduk.

İşte Benim Hayatım ☺...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin