Pro začátek něco na nahození atmosféry ve videu nahoře ;)
"Pořád nemůžu uvěřit, že jsem se umístil. Nejsem na to zvyklý a je to tak..." nemohl jsem pomalu ani dýchat.
"Klid Yuuri!" objal mě Viktor a konejšivě mě pohladil po hlavě.
"Díky." i když mi to hodně pomohlo, proti mému momentálnímu tělesnému třesu, jen jsem se usmál a odtáhl se.
Po tom polibku, který mi dal na stadionu, jsem se s ním cítil divně. Nemohl jsem se na něj pomalu ani podívat. Přišlo mi to neskutečně trapné.
A jestli se z obyčejného polibku vyklube něco víc, tak je zde riziko, že mě půlka světa bude nenávidět. Viktor je přece jenom jejich miláček.
"Jsi v pořádku?" zeptal se mě a dlaní mě pohladil po tváři.
"A-ano, jenom jsem unavený." řekl jsem rychle a vstal na nohy, jen abych vedle něj nemusel být.
"Tak bychom měli zajít do horkých lázní!" vyskočil za mnou, popadl mojí tašku s oblečením a než jsem stihl cokoliv navrhnout, už byl ven z šatny.
Lázně? To ale znamená, že ho tam uvidím nahého a-
Byl jsem z toho všeho hodně vedle. Bál jsem se, co udělá. Styděl jsem se za sebe.
Když jsme dorazili domů, přivítala nás moje rodina s velkými ovacemi.
Byl jsem šťastný, že se na mě takhle dívají. Konečně jsem to někam dotáhl a nehodlám se jednoduše odradit.Musel jsem Yuriho přímo vytrhnout ze spárů jeho milé rodiny. Nemohl jsem se dočkat, až budeme mít chvilku spolu.
Už od té chvíle, kdy jsem viděl video, jak mě napodobuje, mi bylo jasné, že na tom klukovi něco je.
Po soutěži proti Yurimu Plisetskému z Ruska jsem jím byl přímo okouzlen. Začali jsme spolu mít nějaký vztah, i když to bylo jen něco mezi trenérem a žákem. Při každém tréninku a i po tréninku v lázních nebo doma v teple obýváku, jsem měl chuť ho obejmout, políbit, prostě udělat cokoliv, jen abychom byli spolu, ale nemohl jsem. Yuri je ustrašený a bojí se nových věcí. Pochyboval jsem, že by na nějakou přehnanou věc z mojí strany jen tak vypustil z hlavy.
Byl jsem si jistý, že by se pak na mě ani nepodíval a možná by to ovlivnilo i jeho bruslení.
Ale dnes přišla ti chvíle. Ten čtverný axel, který předvedl, mi dočista vyrazil dech. Prostě jsem cítil, že by to konečně mohlo vyjít. A zkusil jsem to. Yuri vypadal překvapeně, dokonce možná i šťastně, ale jakmile jsme odešli po vyhlášení do šaten... nastal jakýsi zlom a on se mi začal vyhýbat. Začínal jsem všeho litovat, ale vzdát se nehodlám.Ponořili jsme se do horké vody a moje svaly se příjemně uvolnily.
"Aaa! Tohle jsem potřeboval..." ulevil jsem si a ponořil se skoro až po nos.
"Yuuri, hlavně neusni." varoval mě zvučně Viktor a ponořil se do vody vedle mě.
Až moc blízko na můj vkus.
"J-jasně." trochu jsem se vynořil, nervózně jsem se usmál a odsedl si od něj.
"Hmm..? Co se děje?" zeptal se a znova si ke mně přisedl.
"Viktore, víš... já vlastně nevím, co se děje." řekl jsem a myslel nás dva.
"Chceš se na něco zeptat?" zeptal se a já nevím, jestli se ho na to chci zeptat.
"Ne." řekl jsem a znovu, jako už asi tisíckrát předtím, jsem si v hlavě vybavil ten moment, kdy mě políbil.
Zrudl jsem, ale vzhledem k teplé vodě si toho Viktor naštěstí nevšiml.
"Dobře." kývl a dal mi letmý polibek na tvář.
"Nechám to na tobě." usmál se a trochu zklamaně se odtáhl.
Moje ruka automaticky vystřelila k místu, kde se mé kůže dotkly jeho rty. Zády mi projela ledová vlna a tělo by mi za jiných okolností pokryla husí kůže.
Takhle nějak to bylo pokaždé, asi dva týdny.
Viktor ničím nešetřil a každým dnem se zdál být víc... zamilovaný.
Při tréninku jemně pokládal ruce na mé boky a s ještě větší jemností upravoval mé držení rukou. Dostával jsem od něj hodně polibků na tvář, do vlasů a vůbec. Srdce mi pokaždé bušilo a já se bál, že se mi rozskočí.
Jednou mě políbil. Opravdu políbil, ne jenom zběžně na tvář.
Cítil jsem se u toho opravdu divně. Vlastně ne divně, ale spíš dobře. Polibek jsem mu opětoval, jak nejlépe jsem dovedl, a když se na mě potom s úsměvem podíval... myslel jsem, že se studem propadnu. Utekl jsem rudý a zahanbený, jak nějaká malá holka.
ČTEŠ
Horké prameny
FanfictionYuri!!! on Ice FF Další díl - http://my.w.tt/UiNb/DgsokJoWmz Yuri - normální písmo Viktor - tučně Žánr - Yaoi *Děj se odehrává po sedmé epizodě.* *Zkoukni video! Stojí to za to.*